Inkoopactie Archimede Pilot

Ik was al erg enthousiast toen ik de startpost las. Daarna zag ik dat het om een post van 2006 ging.
Jammer. :frowning:

2 likes

In een topic van 9 jaar oud vragen of een horloge dat een half jaar geleden te koop stond nog beschikbaar is, toppertje!
Volgens mij loop je dan een beetje achter de feiten aan :smile:.

3 likes

Ik vind het een goeie grap.

1 like

Ik heb er 1! 42 mm met ETA 2824-2. Destijds aangeschaft voor € 255,=. Absoluut value for money :smiley:
Zou wel voor de 42 mm gaan. Heb zelf dunne polsjes (16.5cm omtrek) en 42 draagt niet super groot.
Vind ik ook wel mooi bij en Pilot (iets groter).
Veel succes met jullie actie. Grts DJ

Dit is toch sarcastisch neem ik aan…

@anon50762135EV Ik denk dat dit trouwens ook een record is. Reageren op een topic van 9 jaar geleden, haha :joy:

1 like

Hihi… Adverteren doet verkopen zeggen ze! :smile:

1 like

3 likes

Kan ik nog meedoen? :wink:

2 likes

Het is wel grappig. Vroeger werden er blijkbaar regelmatig inkoopacties georganiseerd. Ik zie tegenwoordig nooit iets verschijnen…

Deze zijn trouwens nog ouder :smile:

Ja ik zie het, uit 1963 de tijd dat er nog geen internet was. Topforum is dit toch… :wink:

4 likes

Een PB sturen in die tijd vergde ook wat voorbereiding.

4 likes

Ha, ha, ik heb het ook wel eens gehad, reageren op een oud topic.

Wellicht wel een leuk idee om af te stoffen.
Zag dat Steinhart voor het Russische forum ook speciale dingen doet:

http://www.steinhartwatches.de/en/White-Shark,897.html

Dit slechts als voorbeeld.

Mvg. Bertjan

Wie weet iets voor in de (nabije) toekomst, een HF Steinhart. Aangepaste OCEAN Titanium 500 Premium bijvoorbeeld.

Voor 450 Euro ben ik graag vd partij :wink:

Wat vaag, voorheen als ik op iemands post reply, kreeg je een klein logo te zien op/aan wie je reageerde. Maar das nu weg. Erg onduidelijk om dan te zien wie op wat reageert… :frowning: