Inkoopactie Archimede Pilot

Zoals sommigen van jullie op het andere forum misschien al gelezen hebben zijn er meerdere mensen geïnteresseerd in een inkoopactie van de Archimedes Pilot.

Die ziet er als volgt uit:


(voorzien van ETA 2824 uurwerk)

Misschien dat als we een grote groep mensen bij elkaar kunnen sprokkelen die dit horloge kunnen kopen, dat we een leuke prijs kunnen regelen. Nieuw kost 'ie 245 euro.
[size=7] (Ik zelf hoop op ong. 200 euro :))[/size]

De tot nu toe geïnteresseerden (van het andere forum):

Coen
Ruby Tuesday
Karel
Ivo
Seamaster
Steef
Yellomen (onder voorbehoud)

Ben jij ook geïnteresseerd laat het dan even in dit topic weten of stuur een mail met je gebruikersnaam als onderwerp naar karel at rolexforum.nl! Ik hoop hier ook nog veel mensen te kunnen werven voor een mooie korting!

Groeten, Karel

Ik vind hem opzich wel mooi in zijn eenvoud, en ik heb ook nog geen pilot, maar kan je (of iemand) er wat meer info
over geven, ik ken Archimede eigenlijk ook alleen maar van naam.

Ben wel benieuwd naar de dikte en maat van lug tot lug (dus niet de lugsize).

Misschien dat ik ook wel ‘in’ ben. :slight_smile:

Jaap-wim, jij hebt toch vrij kleine polsen? Deze is wel ff 42 mm he, dat is best veel. Ik weet natuurlijk niet precies HOE groot je pols is maar 42 mm is best een aardige maat.

voor meer informatie/foto’s:
http://forums.timezone.com/index.php?t=tree&goto=1250252&rid=0

Hij is er ook in 39 MM, iets kleiner dan een GMTII of Explorer II dus :wink:

JW, we moeten altijd nog afspreken! Ik zie je nooit op msn :frowning:

Ik weet dat 'ie best groot is, wist helemaal niet trouwens dat ie ook in 39mm was. Dat is wel weer mooi dan.

Ik zal de link een checken van TZ.

?

Wanneer wil je ze gaan inkopen?

Ik hoor graag van je.

Heb je al contact met ze gehad of ze uberhaubt wel aan een korting willen doen?

Hallo Karel,

Bij goede korting ,doe ik mee.

een vriendelijke groet
Rob de Ruiter

We zitten nu op 15 man, écht geïnteresseerden. De onderhandelingen zijn begonnen, heb de belangrijkste mail zojuist gestuurd waar in staat hoe en wat.

Bij een goede korting heb ik misschien nog wel interesse. Zou je kunnen laten weten wat het horloge gaat kosten?

Ik hoor graag van je.

Ben ook heel erg benieuwd naar wat hij uiteindelijk gaat kosten.

Ik ben eigenlijk aan het sparen, maar als het nu een gouden kans is laat ik die niet schieten.

Hoe ver zijn jullie nu met deze actie???

Ik hoor graag van jullie

Zie www.dzvl.nl, actie afgekapt.

http://www.dezinvanluxe.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=3639&postdays=0&postorder=asc&start=80

Was uiteindelijk een 10tje goedkoper uit.
Actie is niet helemaal afgeblazen naar ik meen

dat moet een record zijn…

9 likes

Dat waren nog eens tijden, € 179 plus verzenden voor een pilot met ETA2824 en saffierglas.

4 likes

Word je toch een beetje nostalgisch van, he? Man, man, man. Reken nu maar op factor 3.

1 like

Dingen van gister kan ik met die zoekmachine niet eens vinden maar Has vindt nog dingen van negen jaar geleden.

5 likes