Leuke wijziging?
Ik had een review
http://christopherward.nl.eu.org/viewtopic.php?t=72
gelezen over het horloge, en specifiek de metalen band vond ik niet mooi (te glimmend) dit heb ik ook gemeld aan Chris en die heeft er een andere band op gezet en hij heeft een gedeelte van de kast “gebrushed”.
so ive stripped down a new C3SWS strap with the new brushing as above and taken the case of the current C3 and brushed the top shoulder……its now the only one in existence serial number 303… and is yours if you want it.
en daarnaast nog een aanbod gedaan voor een zwarte leren band. Sowieso een supersnelle reactie van Chris op mijn mail, ook heel persoonlijk.
Geeft toch een leuk idee dat “mijn” horloge speciaal voor mij aangepast is.
Nu er mogelijk maar 4 deelnemers zijn is er dan maar 10% korting mogelijk ipv 15% ??
Highstreet, ik neem aan dat je mijn PM hebt ontvangen.
Beste mensen,
ik vind het erg stil op het ‘inkoopfront’…
Is iedereen in afwachting?
En Highstreet, ik heb je een PM gestuurd.
groeten
BertBo
Hoi BertBo,
Het is idd vrij rustig, ik zou graag een laatste status willen weten.
Ik heb mijn gedachte gezet op de C3SKS … dus die gaat er hoe dan ook komen… liefst met voordeel uiteraard
Ik heb Highstreet ook een PB gestuurd.
Helemaal mee eens. Gaat goed komen!
groet van
BertBo
vakantietijd…?
Hoi Highstreet,
Al terug van vakantie?
Geef eens aan wat er gebeurt met de inkoopactie? Als die niet verder gaat… prima… maar meldt dat even.
Sorry voor de late reactie mensen! Ik heb het onverwacht druk gehad de laatste dagen, en ook nog wat pb’tjes ontvangen van mensen die er vanaf zagen, dus wat mij betreft gaat dat actie niet door