Inkoopactie Christopher Ward

Horloge-liefhebbers,

Zoals jullie hier
http://www.horlogeforum.nl/read.php?2,8603,8603#msg-8603]hier
en [url=http://www.horlogeforum.nl/read.php?2,9898,9898#msg-9898[/url] kunnen lezen heb ik al twee keer eerder een CW inkoop-actie gehouden. Omdat er inmiddels een paar nieuwe modellen van Christopher Ward uit zijn gekomen, en omdat ik zelf van plan ben de gouden Malvern aan te schaffen leek het me leuk om eens te inventariseren of er interesse is om weer een CW inkoop-actie te organiseren.

Mijn streven:

  • minimaal 5 deelnemers (anders gaat de actie niet door)
  • 10% korting

[update 25/04/6] ik ga Chris 15% korting vragen, bij minder doe ik het niet

De laatste keer dat de actie liep kostte de Malvern nog slechts 99 pond, inmiddels zijn de prijzen verhoogd, maar ik verwacht dat ik er wel meer dan 10% korting uit kan slepen…

Er doen 5 modellen van de Malvern Automatic mee. De Automatic is voorzien van een mechanisch uurwerk van het type ETA 2824-2.
Ook doen er 5 modellen van de Malvern Chronograph mee. Dit is een horloge voorzien van een quartz uurwerk van het type Ronda 5040.D

Als je mee wilt doen met de actie, reageer dan op dit bericht en laat weten met welk type je mee wilt doen (1 /tm 10). Bij 5 of meer deelnemers gaat de actie door, ik laat dan z.s.m. weten hoeveel korting ik bij Chris heb weten te bedingen.

Inschrijven op deze actie is mogelijk t/m zondag 30 april 2006
Deelnemers:

  1. Mark?
  2. LeenV
  3. BertBo
  4. Frans

De modellen:

  1. C5SWT 157.01 pond

  2. C5SKK 157.01 pond

  3. C5GWT 211.07 pond

  4. C5SSS 172.61 pond

  5. C5GWG 274.66 pond

  6. C3SKK 109.61 pond

  7. C3SKS 99 pond

  8. C3GWT 167.15 pond

  9. C3SWS 124.75 pond

10 C3GWG 227.72 pond

Hoi Highstreet,

Ik vind de CW, C5SKK, erg mooi en de inkoopactie kan ik ook erg waarderen, Highstreet. Wat ik alleen niet begrijp is dat de prijs zo enorm is opgetrokken. Heeft Chris dat wel eens uitgelegd waarom er 59% prijsverhoging is doorgevoerd? Heeft hij bij de voorgaande series onder de kostprijs gezeten?

Gr., Mark

Idd, de vorige series zat hij wel erg dicht bij de kostprijs, ga alleen maar na wat een ETA los kost…

Ik doe niet mee. Ik ben al in het bezit van de C5SKK.

Graag wil ik iedereen verzoeken om alleen te reageren als je mee wilt doen. Als iedereen die niet mee wil doen ook gaat reageren, dan wordt het wel erg overzichtelijk!

Die bovenste was bij de vorige inkoopaktie toch maar 99 pond?

Ik twijfel. De chrono ziet er erg fraai uit, maar is kwarts…

Waarom is overigens de C3SKK (leren band) duurder dan de C3SKS (metalen band)? Meestal is metaal toch duurder? Of zijn er andere verschillen? Of is het leer met de hand uitgezocht om geen littekens te hebben (zoals bij de bekleding van Bentley fauteuils)?

Dat klopt Henrik, Christopher Ward heeft er een aardig schepje bovenop gedaan!

Ik vind op zich de chrono wel mooi, maar ik snap het prijsverschil van ongeveer 25 pond niet tussen de zwarte (goedkoopste) en de beige wijzerplaat. Zelfde specificaties en beide metalen band?

Ik heb het even bij Chris gechecked, komt omdat de zwarte er het eerste was en dat de oorspronkelijke prijs was. Eigenlijk een foutje nog, niet onwaarschijnlijk dat die prijs ook binnenkort gelijk wordt getrokken, maar in de tussentijd zouden wij vast wel van dat foutje kunnen profiteren :wink:

Dat is opzich wel jammer want één van de bijzonderheden was de lage prijs voor een mooi en mechanisch goed horloge. Nu er 50% op is en je het omrekend naar euros (+/-225) is het toch al wat “normaler” geworden.

Beste ‘Highstreet’,

Ik doe graag mee. Ik zou graag nummer 5, de C5GWG willen bestellen.
Kun je svp aangeven hoeveel mensen er inmiddels mee doen en tot wanneer de actie loopt?

Groeten van
Bert

Dag Bert,

In mijn openingspost heb ik een overzichtje gemaakt met de mensen die evt. mee willen doen. Ik zit al op 5 personen, maar achter de meeste namen staat nog een vraagteken. Pas als ik van deze personen zekerheid heb, weten we meer.

Ik stel voor dat inschrijven op deze actie mogelijk is t/m zondag 30 april 2006

Groet,

Highstreet

Hoi Highstreet,

Dat lijkt me een prima plan.
En wellicht is na de verhoging van prijs (50 %) er een hogere korting mogelijk dan die 10 %…

Ik wacht rustig af en zie 30-4 wel verder.

Groet va Bert

Ik heb besloten dat ik Chris 15% korting ga vragen, bij minder doe ik het niet, dus heren, laat weten als je mee wilt doen met 15% korting…

Is wat mij betreft akkoord!

Ik gaf al aan dat ik twijfelde… Als de chronograaf mechanisch geweest was had ik misschien uiteindelijk wel meegedaan. Maar ik heb al een fraaie kwarts chronograaf t.o. waarvan de Malvern niets ‘extra’s’ heeft, en ik heb een Revue-Thommen Airspeed XLarge die op m’n lijstje staat gevonden …

Ik zou het wel heel sneu vinden als door mijn uitval jullie 15% korting niet door zou gaan!

En weer een afvaller, we zitten nu op 3 deelnemers, waarvan slechts 1 heeft toegezegd…

Herstel: 2 zeker, 1 misschien… :slight_smile:

Hoi Highstreet,

Ik doe mee met een aangepaste type 7.
Ik heb contact gehad met Chris en hij heeft die versie licht gewijzigt.

Ik stuur je een PB

Groet,
Frans