Inkoopactie Citizen duiker

Zoals sommigen van jullie misschien al weten kan ik voordelig de Citizen BN0015 kopen. (zie foto’s)
De prijs voor deze prachtige klok is 125,-- excl verzendkosten. (voor de uitvoering met rubberband) stalen band is waarschijnlijk 100 euro duurder, maar uitsluitsel heb ik hier nog niet over.
Ik heb nu definitief toestemming gekregen om er meedere te kopen (was een beetje heisa over, aangezien ze dachten dat ik er handel mee ging drijven, jullie zijn nu wel allemaal familie van me :wink: )

Tot nu toe willen de volgende personen er eentje.

  • Jurgen
  • Ray J.
  • Bert
  • Marz (onder voorbehoud)
  • Lampie
  • Robbie409 (met stalen band)

Mocht je interesse hebben, dan kun je me mailen op tomkoerts@gmail.com (spam wordt toch gelijk verwijderd), ook diegene die al een bestelling hebben gedaan, willen mij die nog een keer een mailtje sturen, zodat ik jullie adressen heb (door een storing ben ik de mailtjes van Jurgen en Lampie kwijtgeraakt)
Mocht iemand nog vragen hebben dan hoor ik het graag.
Er zit gewoon garantie op de Citizen, maar het bewijs is blanco. Mocht er dus iets mis mee zijn, dan kun je ze het beste naar mij terugsturen en dan zorg ik voor de rest.
Of je moet zelf het bewijsje invullen (wel eens vaker gedaan bij een Citizen)

Gister heb ik van een andere eigenaar een precieze omschrijving gekregen van de maten van het horloge.

De persfoto:

Bezel diameter: 44,6mm (1,76 inch)
Bezel width: 6,37mm (0,250 inch)
Case diameter: 46mm (1,811 inch)
Case hight (including bezel): 13,3mm (0,524 inch)
Lug to lug max. distance: 47,83mm (1,883 inch)
Inner lug width: 15mm (0,590 inch)
Outer lug width: 25mm (0,984 inch)
Weight: 85gr (2,95 oz)

TI.C.C. Titanium case, rubber strap
Eco-drive technic
180 days power reserve
domed crystal
negative domed bezel
screw crown
screw watch lid
20 bar (200m) water resistant
big size and very white embossed minute markings on bezel
blue lume

En de foto’s





Hier wat betere foto’s van Norbertus


Hoi Tom

Is dit het enige model dat je kunt aankomen? Ik was nml op e-bay de aqualand tegengekomen die me erg aansprak.

Groeten eric

Eerlijkheid biedt mij te zeggen dat je de meeste modellen beter via Ebay kunt kopen. Je bent dan een stuk voordeliger uit.
Maar het model van de inkoopactie is een europees model en staat nergens op Ebay.
De standaard automaat duiker kost ook 125 euro, maar op Ebay heb je deze voor rond de 100 euro.

Maar wat in de catalogus van 2006 staat is te bestellen…

Zou iedereen die ook al eerder een bestelling bij mij heeft gedaan mij opnieuw een mailtje willen sturen.
Behalve de personen die dit na dit topic al hebben gedaan.

Voordat ik alle gegevens heb kan ik namelijk niet bestellen!

Hier een paar wristshotje, was lastig om goede fotos te krijgen.

Ik heb trouwens vrij kleine polsen. Geloof een cm of 18-19

tom, je hebt mail…