Inkoopactie Cristopher Ward Malvern automatic

Er zijn (bij mijn weten) nu 2 gezamenlijke inkopen voor de Christopher Ward Malvern automatic geweest.

Laat ik nu net die periode niet op het forum geweest zijn.

Maar wil er wel graag 1 gaan bestellen.

Als ik het goed begrijp kost het horloge zelf GBP99 = circa 144.19
En het versturen GBP11,95 = circa 17.40 euro

Totaal dus 110,95 pond = 161.532 euro

Als hier nou meer mensen nog rondlopen met het zelfde idee kunnen me mischien de prijs nog wat drukken en iig de verzendkosten delen.

Dit is dus een animocheck ik beloof nog niet dat ik iets opzet, wil eerst gewoon weten of het bij meer mensen leeft. Zie we dan wel even verder :slight_smile:

Dus roept u maar!

Site: http://www.christopherward.co.uk

ja ik heb er wel oren naar,maar ik wil mischien nog wachten ,want hij komt met nieuwe modellen uit !

Dit model blijft mooi. Wat zijn de prijzen waar je naar wil streven bij een inkoop?

floris Schreef:

ja ik heb er wel oren naar,maar ik wil mischien
nog wachten ,want hij komt met nieuwe modellen uit
!

toch alleen modellen met quartz? of?

geen idee?

Raymond Schreef:

Dit model blijft mooi. Wat zijn de prijzen waar je
naar wil streven bij een inkoop?

De prijs is naar wat je ervoor krijgt naar mijn mening al behoorlijk scherp, maar dit is wat Chris ons kan aanbieden.
(dit zijn volgens mij ook de condities van de eerdere inkoopacties)


From Memory I think I offerered him 1% for every watch…so 9 watches would be 9% discount….to maximum of 10%. At 10% we don make any money, but we can do because we want ten people in Holland wearing our watch not somebody elses.

The postage then is a sliding scale….from memory again it was £12 for 1 ….then £28.00 for 7…so I guess 10 would be just less than £40.00.

If you do embark on your project let me know in advance so I can reserve some for you….are stock is getting really low after a good Christmas and we can only replenish in mid march….and at that time the price will be a little higher.


Ik wil trouwens wel even aanmerken dat ik het aantal deelnemers slechts beperkt wil houden tot,zeg, 8 pers.
Heb namelijk geen zin in veel rompslomp met betalen en versturen.

Bezit nu een Seiko Black Monster (via Seiko5.nl) en heb nu ook wel interesse naar een meer ‘‘gekleed’’ horloge.

Als iedereen die serieus interesse heeft, me even een PM stuurt met daarin hoeveel horloges hij/zij evt. zou willen bestellen.

Dan zal ik Chris mailen wat het totaalplaatje voor ons wordt en me eens in de betalingsmogelijkheden gaan verdiepen.

Mail kan ook : zie profiel.

Dit is even belangrijk.

De actie was er nog niet MAAR:

====================================================

Het doet blijken dat de horloges in principe alleen via Creditcard betaald kunnen worden.

Aangezien ik niet over een CC beschik (niet goed vooor een student) moet ik
als evt. inkoper van mijn kant het verhaal afblazen.

Ik hoop niet dat ik mensen hiermee alteveel ‘het dode mus’ gevoel’ bezorg.

Als iemand anders het inkoopstokje over wil nemen is natuurlijk welkom, dan kan ik die persoon chris z’n contactgegevens doneren.

Zo niet dan mag dit topic wel dicht, helaas :frowning:

Misschien wil iemand anders de betaling op zich nemen, Marz en kan de aktie gewoon doorgaan.
Topics gaan hier trouwens niet dicht, wie ben ik om te besluiten dat je uitgesporken bent?

Als er genoeg animo is en iemand anders het op zich op wil nemen prima natuurlijk :slight_smile:

Dan ben ik ook graag van de partij.

Dat sluiten is er op andere fora ingeslopen, neem me niet kwalijk :stuck_out_tongue:

je hoeft volgens mij niet met cc te betalen hoor,ik had hem gemailt en kreeg bangegevens enzo van hem,ken ze alleen niet meer terug vinden zo snel!

Waarschijnlijk levert dat wel extra kosten op, want het zal dan in ponden overgemaakt moeten worden?

Je kan gewoon met iban en bic betalen via internet bankieren. Voor Christopher maakt het niet uit of je met euros of engelse pounds betaald, gewoon vantevoren afspreken. Er zitten nieteens extra kosten aan verbonden dus mijn tip doe het gewoon via internet bankieren.

Nou dan kan het wel doorgaan wat mij betreft.

Dus mensen die graag mee willen doen even een privebericht graag met het aantal horloges dat je wilt…

Het loopt niet storm maar dat geeft niet.

Mede gezien het feit dat Chris heeft aangegeven dat z’n voorraad behoorlijk aan het uitputten is;
Wil ik eigenlijk wel op korte termijn een CW om de pols hebben.

Ik bestel -hoe dan ook- deze week, alleen of met meerdere personen maakt me niet uit.

Dus sta je ook op het punt te bestellen PM me dan nog even of mail (zie profiel) dan kunnen we in iedergeval van lagere verzendkosten profiteren!