Inkoopactie Elektronika "Sovjet" LCD Horloges

De exacte gebruiksaanwijzing komt van @slls en mij, en zal ik je toe mailen. Die van jou zijn de CHN 54 en 55. Die van @BG1 betreft iets ander type. :blush:

2 likes

hartelijk bedankt!!

Kun je hem ergens publiceren? Of gaat de leverancier hem op zijn website zetten?

De leverantier gaat hem op zijn website zetten of toevoegen bij horloge, verwacht ik. Hij reageerde positief.

Maar wil hem wel publiceren, maar is 2x 4 pagina,s pdf. Kan ik een link plaatsen o.i.d.?

Ps.
@slls heeft al linkjes geplaatst in “show hier zowel je Cccp…” topic. Maar ik heb een nog iets verbeterde versie.

Liefhebbers mogen zich ook melden via pb.

7 likes

Hoe weet je eigenlijk welk horloge een Chinees uurwerk heeft? Ik wil geen Chinees uurwerk, maar het Wit-Russische uurwerk, hehe.

Die Nikolay, hoe weet hij wie wel en niet lid is van dit horlogeforum? Gewoon mijn gebruikersnaam doorgeven? Iedereen kan toch de naam van een willekeurig lid opgeven? 10% korting is namelijk behoorlijk wat. :slight_smile:

1 like

En…al binnen?

1 like

Tja zeker weten? Ik wil ook orgineel, dat is de toegevoegde waarde in het plezier. Ik ben afgegaan op alle berichten en links naar forums hierover. En op forumlid @BG1 die een heel goede reputatie heeft bij mij.

Naar Nikolay kun je gewoon een email sturen. Zie posts hierboven. Hij vertrouwd het dan blijkbaar. Hij heeft er ook belang bij meer horloges te verkopen op deze wijze. Heb zelf ook niet de intentie er misbruik van te maken. Ben benieuwd hoe het gaat, laat nog eens horen. Succes!

4 likes

Hij is binnen!


En er is maar een model Chinees volgens mij de K65m…

En hoeveel niet HF leden zullen nou bestellen…?

5 likes

Bedankt voor jullie reacties.

Ik heb Nikolay inmiddels gemaild met wat ik wil hebben. Ben benieuwd en zal het hier ook laten weten. :slight_smile:

2 likes

Breaking news!

Breaking news!

De Electronica,s van 25 euro zijn ook nog waterdicht!

Tenminste bij 30 cm waterkolom en 3 sec onderdompeling.

Heb hem getest.

Nadat ik na het “sporten” in bad ging ontsnapte de avontuurlijke Rus aan de aandacht en plonsde onder. Weer omgedaan en geen spoortje condens achter het glas!

Ik zeg wel, don 't try this at home! :man_playing_water_polo:

6 likes

Contact gehad met Nikolay. Duurde even voor ik een reactie ontving, hij had zaken te doen dus begrijpelijk.

Ik wil twee stuks horloges. Met verzending en al 3700 “wrijven” zoals GT dat vertaalt. :rofl:
Nu nog op zoek naar bijpassende 18mm bandjes.

3 likes

Ik heb ze op perlon, zeer aangenaam

2 likes

Heb GT even in het Nederlands door de site gehaald en wat ik mij afvraag is of deze horloges naar Wit-Russisch ontwerp zijn gemaakt (afgekeken van het oorspronkelijke SU- ontwerp), of dat deze horloges bestaan uit oude onderdelen die op voorraad zijn achtergebleven na de val van de SU.

Van de website:

Citaat
Wij bieden de “Electronics” -horloge van onze eigen productie, die wordt
uitgevoerd in samenwerking met JSC Integral en JSC Minsk Watch Plant en
horloges geproduceerd door de Wit-Russische fabrieken Electronics en
Kamerton van NPO Integral uit oude aandelen.

Zapasov (laatste woord uit het citaat) betekent namelijk “voorraad”, niet “aandelen”.

2 likes

Heb nog niets besteld, maar ik ga dat wel doen denk ik. Is een mooie aanvulling op de rest van de (oude) Sovjet techniek. Voor mij geen perlon bandjes, maar bandjes van staal met magneetsluiting van AE. :slight_smile:

1 like

Ik heb ook maar even een mailtje gestuurd
:grin: Sowieso voor een cnh55xp en wellicht dat ik ook de cnh54 xp dan bestel.
Edit: of een 52 of 53 haha

2 likes

Ik heb zelf overwogen om de hele serie te bestellen. 52 53 54 55. Je bent verzamelaar of niet. :wink:

2 likes

Haha
:grin::+1:

1 like

Maar niet gedaan. :thinking: :beers::blush:

2 likes

Zijn wel leuk en origineel om dragen!!

2 likes