Inkoopactie Elektronika "Sovjet" LCD Horloges

Groeten van de mijne. Blij mee!

2 likes

2 likes

Moet je eens zien hoe mooi zo’n Poljot band combineerd!:ok_hand:

2 likes

Ik heb een mailtje gestuurd voor deze twee:

3 likes

Leuk! Ben benieuwd of hij er al engelstalige manuals bij levert. Van de 54 en 55 hebben @slls en ik deze aangeleverd aan Nikolay. Stuur anders maar een pb mocht je er behoefte aan hebben. :blush:

3 likes

Ik zal eens kijkn of ze mee gaan komen, anders zou ik heel graag een Engelse manual ontvangen.
Die 53 zal niet al te lastig zijn vermoed ik omdat deze enkel tijd, datum en licht weergave heeft.
moesten jullie nog bijkomende douanekosten betalen? Ik heb ook nog even over de 54 gedacht die jij ook hebt,…maar ja om ze nu allemaal te kopen… :slight_smile:

1 like

Ik hoor het wel. Nee niks extra betaald. Erg voordelig allemaal.

1 like

Tegengehouden en opengedaan door douane maar niets betaald

1 like

klusje doen…

4 likes

Ben benieuwd! Horloges zijn betaald in iedergeval!
Hoe lang hebben jullie gewacht voordat ze er waren?

1 like

Wat is trouwens dat -6 +6 gebeuren dat je kunt instellen. ik zag dat op een video. Een soort compensatie ergens voor? Gezien het feit dat de video Russisch gesproken was kon ik er niet veel van bakken :slight_smile:

12 dagen van bestellen tot bezorging.
(Bij mij, in België is er weer een andere ervaring. Toch @fosske? :wink:)

-6 +6 zegt me niks, maar kan het zijn dat je naar de procedure om sneller of langzamer laten lopen hebt gekeken? Wordt in manual “digital stroke” genoemd.

Dat zou kunnen, is dat een compensatie o.i.d.

Volgens mij wel maar vond het nog niet nodig. Nikolay stelt ze heel behoorlijk af. :wink:

Moeilijk te zeggen met de douane…

2 likes

Ik heb er ook twee hoogwaardige banden bij besteld :joy::rofl:


voor het waanzinnige bedrag van € 7,10 :slight_smile:

4 likes

7 likes

Ik heb ze binnen! Echt leuke nostalgische horloges. :wink:
Echter voor mij met 19cm polsomtrek veel te klein om te dragen. Gelukkig vindt mijn vriendin ze helemaal de bom! Dus ze hebben een mooie bestemming.

6 likes

Problem solved!
Leuke dingen!

2 likes

Agree! :+1:

2 likes