Inkoopactie Elektronika "Sovjet" LCD Horloges

Gelukkig is het niet andersom, dat haar polsomtrek 19 cm bedraagt.
Die zou niet aan mijn fragiele dingetjes mogen komen.
:joy:

1 like

:joy:

1 like

Zojuist twee van die horloges besteld bij Nicolai in mijn beste Belarussisch. Makkie voor mij.
De eerste is voor een kleinzoon van 13, die helemaal dyslectisch is. Nou, die krijgt het me effe moeilijk! Mooi om dan de band met opa en vader optimaal te houden. Het jong houdt wel van afwijkende zaken, dus kan het helemaal in orde komen.
De tweede is voor een kleinzoon van 12, een kleine opdonder en houdt de schijn op dat ie slim is. Die ga ik dus echt niet helpen.
Uiteraard zal ik bij beide belhamels de link geven naar de site en de Engelse handleiding die daarop inmiddels te vinden is.
Bas, hartstikke bedankt! (@BG1)

4 likes

Even dit topic wat nieuw leven inblazen aangezien de laatste reactie van 13 mei dateert.
Heden toch “de knoop doorgehakt” :sunglasses: en aan Nikolay een bestelling doorgegeven.
Ben benieuwd…

2 likes

Ik ook! Laat de fotoos straks maar komen Roel.

Ik droeg mijn Electronica met veel plezier tijdens vakantie.

1 like

Is inderdaad een leuk draagbaar horloge!

Jij draagt ze ook nog naar tevredenheid Carlo?

Die foto’s komen zeker… Heel benieuwd of deze ook op een grotere pols (19cm) fijn draagt.
Net contact gehad met Nikolai en betaald. Die 10% korting op het horloge geldt overigens nog steeds…

Denk dat de Casio GMW-B5000 mee op vakantie gaat vanwegen zijn waterresistentie :sweat_drops:

Denk dat ik de Elektronika later dit jaar meeneem naar Pripyat vanwege zijn stalingresistentie :radioactive::wink:

Ik houd jullie op de hoogte!

2 likes

Eigenlijk wel. Zijn aangenaam ombdragen en zijn eens wat andersbdan de casio💪. Al dikwijls reactie over deze horloges ontvangen

2 likes

Heb deze zojuist besteld:

Bijpassende koekblik (neem ik aan) bracelet erbij en klaar voor 2240 wrijven (€ 32), incl shipping.
Korting geldt nog steeds, snelle en vriendelijke communicatie van Nikolay.
Dank je Bas @BG1, fijn iniatief, wordt een leuke uitbreiding van mijn verzameling.

3 likes

Zojuist besteld, prettige communicatie met Nikolay Roslov. Dank voor het opzetten van deze actie.

4 likes

Hij is binnen!
Wat een pracht! :sunglasses:

Heb voor de “Koreaanse” band gekozen aangezien deze het grootst is.
Past precies fijn om m’n 19cm pols, zonder in te hoeven korten…


10 likes

Erg mooi, hoe lang heeft het geduurd vanaf versturen tot op de mat?

1 like

Die van mij zou eind deze week aan moeten komen (is nu door de uitgaande douane in Rusland), dan hebben we het dus over een week, uiterlijk 10 dagen.

1 like

Heeft slechts elf dagen geduurd maar had een dag sneller gekund. Mijn adres was namelijk slecht leesbaar, vermoedelijk door een sticker.

Vreemd genoeg verzonden vanaf een adres in Moskou en niet uit Wit Rusland…
Hoefde overigens geen invoerkosten te betalen :pray:t2:

2 likes

Dank, ben benieuwd wanneer de mijne op de mat ligt.

2 likes

Yes hij is binnen,

6 likes

Leuk! Mooi horloge en staat hem goed die metalen band. :+1:

4 likes

je hebt vandaag toch geen trui aan? :wink:

2 likes

Voor de foto Bas! Met zulke arm haren! :grimacing: :wink:

1 like