Inkoopactie Invicta Pro Diver 1953 ref. 31290 > inventarisatie poll !

Je kan je inboedelverzekering er nog eens op naslaan? :sweat_smile:

Is de moeite ervoor niet waard :sweat_smile:

Haha nee je hebt misschien ook wel gelijk.

Nou, wordt dus weer tijd voor een nieuwe inkoopactie!! Hoeft niet perse Invicta te zijn toch? Gewoon even een leuke toffe quartz knaller ofzo? :v:

2 likes

Vond de invicta altijd wel fijn om te dragen dus wil hem wel terug :grin: maar een nieuwe actie zie ik wel zitten :grinning_face_with_smiling_eyes:

2 likes

Ik help je even: Je was een strijder en je voelde je onoverwinnelijk.

:wink:

1 like

Na een ‘zoekvraag’ alhier heb ik mijn stem aan moeten passen van ‘meegedaan en nog in bezit’ naar ‘meegedaan en verkocht’.

Voor mij gelijk het startsein om de collectie wat op te schonen en terug te brengen…en al redelijk effectief!

1 like

Blijft een leuk horloge om zo af en toe nog eens om te doen, zeker op zwart rubber!!

:+1: poll ingevuld

gratis kick

1 like

Karma is a bitch :joy:

Dan mis ik nog wel wat stemmers… Zeker gezien de meerderheid van de respons afkomstig is van mensen die niet hebben meegedaan :joy:

neuhh, die heb ik al. :joy:

1 like

Hoe doe je mee met zo’n groepsaankoop?

1 like

Inschrijven als er zo’n actie is.
Zo is er ieder jaar een HFLE (Horlogeforum Limited Edition).
Andere keren is er een inkoopactie (op initiatief van één of meerdere leden) zoals met deze Invicta.

Dus zorg dat je er op tijd bij bent (soms is er een maximum aantal beschikbaar of een tijdslimiet) en inschrijven.
Oh ja…en betalen natuurlijk :wink:

Bij mijn weten speelt er nu niets dergelijks, maar ik lees ook niet alles…

1 like

Bedankt voor de info. Ik ga die groepsaankopen goed in het oog houden.

Een Invicta voor casual gebruik mag er altijd bijkomen :slight_smile:

1 like

Is er trouwens al wat concreet rond de groepsaankoop van de Invicta?

Als je de ‘1953’ bedoelt, die is al lang en breed gesloten (en als ik de poll moet geloven, ook regelmatig verhandeld).

De rest wat hierboven wordt vermeld, is tot op heden alleen nog een poging tot stimulans.

Mocht je iets willen organiseren, kun je dat natuurlijk initiëren.
Wellicht dat iemand van de vorige organisatie (zie het vorige topic) jou op het juiste spoor kan zetten van waar te beginnen.

Edit:
Het vorige topic:

2 likes

Ik heb deelgenomen aan een stuk of wat HF limited en aan drie inkoopacties. Ik kijk met behoorlijk wat meer tevredenheid terug op de inkoopacties. Mijn beleving dus.

1 like

Lief zijn voor de initiatiefnemer :slight_smile:

5 likes

Ik kan heeeel lief zijn :innocent::innocent:

3 likes

Duh!

1 like