Geloof wat je wil man
In jouw wereld is het precies ondenkbaar, maar een horloge van 160 euro die in de kast ligt te beschimmelen is voor mij geen reden om slaap te laten.
Geloof wat je wil man
In jouw wereld is het precies ondenkbaar, maar een horloge van 160 euro die in de kast ligt te beschimmelen is voor mij geen reden om slaap te laten.
Zo t horen zijn er mensen die er 1 willen, maar voorlopig niet kunnen bemachtigen
Ach, je levert hier het bewijs, dat je zo maar wat zegt.
De Alpha inkoopactie was ook een van de eerste forum-dingen die ik deed, en überhaupt de eerste keer dat ik iets in het (verre) buitenland bestelde. Superleuk om de vorderingen in dat topic te volgen, en al helemaal toen het pakje met al die vreemde postzegels erop binnenkwam
Snap de opmerking niet helemaal, maar geloof dat u graag het laatste woord wilt hebben dus gun ik u dit na dit bericht ook.
Kleine tip, gooi wat silecagel in uw horlogedoos / kast en dit zal schimmel op uw horloge voorkomen
Loflie steencole english Kasper
Maar mooie unboxing👍
Mijn Engels blijft matig. Ach ik leer het beste door gewoon te doen. Wanneer we 50 reviews/unboxing verder zijn zal het vast een iets hoger niveau hebben (hoop ik).
Ach als je een Duitser in het Engels een unboxing hebt horen doen is elke Nederlander al snel een natuurtalent
967 hier, nog niks…
Ik had een mail van invicta…ik erop klikken!!!
Reclame
Ik vond hem goed en was de eerste die erop reageerde hahah😄
Hier ook de mail dat het vrijdag wordt bezorgd. Helaas niet bij mij thuis, want omdat ik op vakantie zou zijn (helaas gooide Corona roet in het eten) heb ik het naar een kennis laten sturen.
Dus nog even extra geduld, maar ik geniet van jullie posts en het is tenslotte toch veel eerder dan gepland.
Estimated delivery date:
Tuesday 26/05/2020 by 12:00
, komt goed dus, veel draagplezier, ziet er goed uit
Same here, dit weekend dus nog niet flaneren met de Invicta om de pols. Ach, het is alsnog eerder dan in eerste instantie gedacht!
Die kist Champagne sturen ze separaat wel op zeker ?
Zou helemaal verdiend zijn ook nog, dank voor de aktie.
Man waar je tijd voor hebt!! :)