Inkoopactie Invicta Pro Diver 1953 ref. 31290 (update in post 2236)

Quartz. Brrr.

En zijn dit toppers?

Hamilton Khaki King / field watch vind ik nog wel leuk.
Sarb 033/035.

Voor mij zijn dit toppers.
Liever deze 12 en nog 1K in the pocket dan 1 ‘klatser’ van 3K.
Mijn mening.

4 likes

Nee. Liever 1 klatser dan… of 2-3 prima horloges.
Less is more.

Maar goed. Ik wil liever een collectie met 8 horloges, dan een met 18.

Zou liever 3x 1000 euro doen, dan 30 x 100…

8 likes

“Solidariteit” heb ik gestemd, maar dat is ten dele waar, het is gewoon een prachtig horloge deze Invicta en “1953” heeft voor mij een speciale betekenis. Een open inkijk op het mechanische Seiko uurwerk is ook weer mooi! De prijs speelt natuurlijk mee. Als ik duizenden euro’s wil uitgeven, koop ik misschien wel een Rolex😀, maar dat kan altijd nog. Wel wordt dat dan ook eentje zonder datum!

6 likes

Ik ga voor nummer 12 op je lijst.

1 like

Ik heb hem uiteindelijk niet besteld. Ben nog steeds rustig op zoek naar een Omega Cone en ik vind 1 horloge toch wel voldoende.

1 like

Ontzettend knap, dat je dat lukt met alles wat hier voorbij komt.
Om het bij één te houden zou echt een uitdaging voor mij zijn.

1 like

…onmogelijk !

Ik heb even drie uur leeswerk ingehaald en er uiteindelijk ook een besteld. Lijkt mij een leuk horloge voor een leuke prijs!

Bedankt voor het regelen initiatiefnemers!

8 likes

Dit inderdaad.

@Chillekasper het klinkt misschien gek maar juist met een gezin kun je beter financieel verstandiger keuzes maken ipv altijd gaan voor het goedkoopste. (Lange termijn)

Stel: je kinderen worden groter en jij komt plots te overlijden. Ze ruimen het ouderlijk huis op. Wat denk jij, als vader, dat ze dan het meeste (financieel) vooruit helpt. 50 invictas los verkopen of 1 invicta + een Tudor BB58 verkopen?

Ik ga niet mijn vintage Invicta collectie verkopen als jullie daar op azen :laughing::stuck_out_tongue:

14 likes

Ik heb nog wel een leuke Vintage Invicta voor je!

We dachten eerder aan weggeven :scream::+1::smiley:

1 like

Gratis afgehaald!

Mag ik er ook een ?

Dank u wel, ook @KoningKlok

Zouden de horloges wel op tijd geleverd worden ivm het Corona virus? Ga er vanuit dat de productie in Azie is toch?

1 like

@peterpan, heb je de seamaster weleens overwogen … mooier kan bijna niet, imho.

1 like

Veel horloges van Invicta worden in Maleisië in elkaar gezet en gemaakt als ik het goed heb. Geen idee hoe de situatie is.

Maakt niet uit waar ze vandaan komen, als ik m voor de zomervakantie maar heb.
Ik ga shinen !!! :sunglasses::watch:

3 likes