Inkoopactie Invicta Pro Diver 1953 ref. 31290 (update in post 2236)

Is ook een uitdaging maar het gaat mij wonderbaarlijk goed af.

1 like

Het is een seamaster…:wink:

Voor de meesten waarschijnlijk niet, voor mij wel.

Respect !

Sinds mijn submariner draag ik alleen met klussen, en soms in t weekend wat anders.

Polerouters slinger ik niet echt meer om de pols… alleen met pak.

2 likes

Die UG zijn echt prachtig, ik zou ook zoiets willen puur gewoon vanwege die prachtige micro rotor uurwerk, dat doet mij aan PP denken die voor mij echt onbereikbaar zijn!:grimacing:
Zoiets zou ik gewoon omslingeren, behalve bij het klussen. :ok_hand:t2:

@andrepost,

het is inderdaad verbazingwekkend, dat @peterpan 100 % voldoening weet te scoren uit zijn ‘enige en holy grail’-horloge, châpeau peterpan!!

Zelf heb ik aan mijn vier horloges ook ‘meer dan voldoende’ om mijn hobby te vervullen, ook 100 % gratificatie uit een kleine collectie.

Misschien is de ‘explosie’ van onstane mini-brands nu wel de ‘trendsetter’ voor de explosie van onstane min-collections.

1 like

Edit. ----- dubbel geplaatst, sorry -----

Sorry, @peterpan, niet goed opgelet, was even afgeleid, vermoed ik.

Die vermaledijde smartphones ook … ! … (gaan over, altijd weer)

1 like

Verschillende mensen hebben al laten weten dat ze tof zouden vinden om een mini meeting te organiseren. Dus een moment dat wij ze komen ophalen en natuurlijk om elkaar te zien.

  • Ja, leuk ergens ophalen en andere HF leden ontmoeten! :slight_smile:
  • Nee, ik wil hem gewoon thuis opgestuurd krijgen en heb hier geen behoefte aan.

0 stemmers

1 like

Leuk, zo’n Invicta-meeting, ook al heb ik de Pro Diver 1953 (nog) niet besteld.

Waarom niet, er wordt door leden van dit forum zo vaak een dergelijke meeting gehouden, al dan niet in mini-- of maxi-vorm.

Zet 'm op @Chillekasper, laat je niet ontmoedigen door anderen, maar laat je inspireren door hen die jou en Invicta een warm hart toedragen.

N.B. : er zijn immers nu zát leden, die de Pro Diver 1953 besteld hebben,
N.B. 2 : vooral jij en KoningKlok hebben dit voor hen mogelijk gemaakt,
N.B. 3 : nu de Pro Diver 1953 voor hen binnen bereik is, kunnen dezen jou
nú ook steunen in de meeting-vraag door ‘ja’ te zeggen

2 likes

Kan me voor stellen dat dat je leuk lijkt. Maar het is voor mij verre van praktisch. Ik heb een overeenkomst met Invcta dat ze het horloge aan mij opsturen & zo wil ik het graag houden. Maar als jullie een bijeenkomst willen die geen uitreiking inhoudt, natuurlijk :+1: Go for it!

Zolang het maar onder de 100 man blijft :rofl:

5 likes

En wat als je niet besteld hebt ? Ik mis een optie :wink:

Het hangt voor mij af van de locatie en het tijdstip.

Dan kan je dat alsnog doen. :nerd_face:

Bijeenkomst is een leuk idee, maar ik zou het niet combineren met de levering.
Daarvoor is nu te laat, zoals al aangegeven wordt; de overeenkomst / verkoop is gedaan onder andere voorwaarden.

2 likes

Zoiets is te combineren met het uitreiken met het horloge. Althans wel bij een van de stores. :blush: Het is maar een idee, niet een must.:ok_hand:t2:

1 like

Horloge Forum is erg leuk, maar uiteraard geen levensovertuiging, waarvoor je je medebelijders af en toe opzoekt en ontmoet. Just my opinion.

2 likes

Oh, ik dacht meer aan een sekte.

:wink:

1 like