Inkoopactie Invicta Pro Diver 1953 ref. 31290 (update in post 2236)

Het is een voorstel en je mag gewoon je mening ventileren. Er is namelijk ook een ander geluid.

3 likes

Lijkt mij zeker leuk, mits locatie, datum en tijd in te passen valt.
Als er maar wel een biertje bij is ter compensatie voor de verzendkosten die ik dan teveel heb betaald :beers::wink:

2 likes

1 biertje? daar doe ik het niet voor :sunglasses:

Je moet altijd beginnen met de eerste, waar het eindigt bepaal jij

1 like

In de komende 2 weken krijg ik mijn 2 exemplaren binnen. M’n maatje in NY hoefde ‘m niet dus ik ga er Ă©Ă©n te koop aanbieden. Totale kostprijs zal inclusief verzend en douane rond de 150 - 160 euro liggen. Mocht iemand ‘m nog voor eind maart willen in plaats van juni/juli, bericht me maar :wink:

8 likes

@Chillekasper

Heb je nog te horen gekregen hoeveel er uiteindelijk zijn besteld door HF?

3 likes

Ze hadden 150 besteld, maar er moeten extra aangevraagd worden omdat er zoveel vraag is.

19 likes

Haha geweldig! Enorm succes dus. En ik denk eigenlijk wel dat ze voor 90% zijn verkocht aan HF-leden of niet? :yum:

3 likes

Dat denk ik zeker! :ok_hand:t2:

1 like

Deze tweede is net besproken voor een mede forumlid!

1 like

Vind het nog steeds een mooie aktie :
Mijn eerste Invicta en wat voor een ! :slightly_smiling_face::+1:t2:
Alle zuurpruim reacties waren uiterst vermakelijk en kregen we er helemaal gratis bij. :joy:

12 likes

Dat is helemaal waar, @SybrenAnne,

het enige Ă©rge vind ik, dat de “exclusiviteit voor de leden van dit horlogeforum van € 95,–” voor deze
– aanvankelijk door mij hierdoor graag gewilde Invicta, het zou mijn eerste worden –
Invicta-1953-versie eigenlijk voor Invicta Nederland helemaal niet van belang is.

WĂ©l is de omzet en de winst voor hen van belang, dat ten eerste, want mij is ter informatie gekomen, dat indien je de bestelcode maar gewoon gebruikt, je ook bĂșiten dit forum gewoon voor € 95,-- kunt bestellen. Invicta geeft iedere koper bĂșiten dit forum gewoon dezelfde bestelcode als die van binnen dit forum, vandaar dat ze nu zo’n 350 stuks van dit type horloge aan iedereen – “binnen of buiten”, maakt niet uit – als hun voorlopige omzet (en met de dito afgeleide winst) kunnen gaan verkopen. Horlogeforum.nl was slechts voor hen ‘de aanjager van deze verkoop-trend’. ( De Invicta 1953 is nu ‘hot’ en vĂ©Ă©l meedere omzet en winst hieruit zijn te verwachten ).

Dát was niet de afspraak met Invicta, dacht ik. Vandaar, dat ik de 1953-versie dus niet zal bestellen, ook al weet ik nu de bestelcode. Het ergste vind ik dus, dat de “exclusiviteit voor de prijs van € 95,-- te ‘mogen’ bestellen als lid van dit horlogeforum.nl” dus in 't geheel niet geldt, wanneer ‘puntje bij paaltje komt.’

( Exclusiviteit-beschouwd : wĂ©g diĂ© ‘premium-waarde’, helaas )

4 likes

:joy::joy::joy: We zijn dus ook nog in de Invicta-marketing, van 3999,- voor 95,- gestonken !!!
Hahaha, hoop dat dit waar is. Gewekdig !
Nu is het helemaal een Echte Invicta !!!

Op verjaardagen noem ik alleen nog maar de adviesprijs !!!;:joy::joy::joy:

Maar ja hoe moet Invicta weten wie van HF komt en wie niet ?
Mijn zoon, geen HF, heeft er inderdaad ook eentje besteld met korting

Uiteraard gun ik iedereen een Echte Invicta !

10 likes

Ik neem aan dat mensen buiten het forum niet op de hoogte van de code zijn. Dus alleen de doorgewinterde Horlogeforum lid zal hiervan op de hoogte zijn.

3 likes

Doet de code het nog ?
Ik vraag dit voor een vriend !

4 likes

Geen idee

1 like

Ach, ik gun het iedereen, hoor.
Waarom zou een ander méér moeten betalen, kom op.
Ik deed gewoon mee voor de gezelligheid van dit geweldig forum, waarvoor dank aan de sfeermakers.

7 likes

Laten we wel wezen: deze Invicta is in ieder geval exclusiever dan die exemplaren in het donkergroene deel van het HF, zelfs al maken ze er 100.000
En het mooie is: je hoeft niet 40 % boven de listprijs te betalen.
Met mijn geboortejaar op de wijzerplaat is het een leuk cadeau voor de verjaardag van mijn zoon, die voorzichtig interesse krijgt in mechanische horloges.

Ik zie dat ook serieuze verzamelaars het leuk vinden om er eentje te hebben.
En als het om de pols er uitziet als op de foto, is het gewoon een prima koop.
(Niet te moeilijk doen, he?)

11 likes

Inderdaad. Maar het is ook gewoon dat je krijgt waarvoor je betaald. Dit is een leuk horloge voor weinig geld. Natuurlijk kun je veel beter krijgen. Gisteren plaatste “The Time Teller” op YouTube een video waarin hij een Pro diver met een oudere Rolex met elkaar vergelijkt. Niks mis mee, maar wanneer je meer betaald dan mag je hopen en verwachten dat je ook meer kwaliteit krijgt.

8 likes

Misschien zijn er ook wel mensen van het forum die de code aan vrienden/familie geven, dan heb je hetzelfde toch? Lijkt mij dat in principe alleen HF leden de code hebben toch @Chillekasper

1 like