Inkoopactie Invicta Pro Diver 1953 ref. 31290 (update in post 2236)

Het lijkt me dat je per euro met de Invicta veel meer waar voor je geld hebt dan met dat andeRe merk !

4 likes

Rookworst zonder R is ookworst

23 likes

:joy:

Wet van de remmende meeropbrengst.

Maar als je het niet erg vindt ben ik toch blij met mijn R.

2 likes

Uiteraard ben je blij met je R.
Ik zou ook blij willen zijn met m’n i, maar hij is er nog nie !

4 likes

Inderdaad, ik ben ook blij met mijn IWC’s. :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

…met de i van inhouse !

3 likes

:grin:

2 likes

Gelukkig kom je bij andere fabrikanten dat nooit tegen.

10 likes

Net even uitgelogt op mijn account. Dan ben ik vergelijkbaar met iedereen die zonder een HF account op dit forum kijkt. Vervolgens gekeken of de Invicta kortingscode zichtbaar is. Dat is het geval. De kortingscode is in post 2236 zichtbaar voor iedereen, HF lid of niet.

Hmm dan komen die mensen inderdaad gewoon via Google binnen. Dat is echter nog iets anders dan de situatie die @HansRombouts schetst, waarbij Invicta blijkbaar de kortingscode aan iedereen doorgeeft.

Ik heb overigens geen problemen met beide opties. Iedereen van de lijst heeft als eerste het horloge kunnen kopen voor een mooie prijs en heeft qua order volgorde voorrang op alle andere eventuele kopers.

4 likes

Ik heb in een PB-tje de suggestie gedaan om de code ook te plaatsen op Uhrforum. Daar bestond geen bezwaar tegen in het kader van hoe meer zielen hoe meer vreugd. Toch maar niet gedaan.

Ik had begrepen uit je vraag om een soort gelijke actie op te zetten in Duitsland. Zo heb ik het voorgelegd aan Invicta. Niet op simpelweg een code daar te plompen.

Eerst de mondkapjes deze kant op !

2 likes

Right! First things first.

1 like

@Omanido je vroeg mij of ze niet een soortgelijke actie daar willen doen. Dat is totaal anders dan simpelweg een code daar plompen. Natuurlijk wil Invicta zoveel mogelijk verkopen en winst maken. Daar ging dit allemaal ook over. Denk daarom ook dat dit de reden is dat ze mij en Koningklok niet eentje cadeau willen geven.:joy::joy::joy::joy:
Uiteindelijk is het een bedrijf die winst wil maken en ze zullen uiteindelijk hier ook nog wel iets aan overhouden. Geen idee wat, ik heb daar geen inzicht in. Misschien iemand anders hier wel?

3 likes

Maak je geen zorgen, met of zonder korting, onder aan de streep maakt Invicta er nog steeds winst op.

2 likes

Mijn zoon heeft er ook een besteld, prima toch?
Studenten zien een fraaie Invicta binnen hun price range komen!

4 likes

Precies ! :slightly_smiling_face::+1:t2:

1 like

Wat, geen cadeau?

:disappointed_relieved:

1 like