Inkoopactie Invicta Pro Diver 1953 ref. 31290 (update in post 2236)

Je krijgt een horloge met véél korting; is het nóg niet goed! :joy:

U wilt naast korting óók exclusiviteit? :sunglasses:

8 likes

Die Rolex van hem was anders ook een afgeragd exemplaar! :face_with_raised_eyebrow:

1 like

Verse unboxing video van de Invicta 1953!!

6 likes

Jammer hè? Ik had dat ook graag gezien. Ach, ik ben blij met het exemplaar wat ik krijg. :slight_smile:

1 like

Wat ik wel slordig vind van Invicta is dat er een ‘ghost position’ bij het uittrekken van de kroon zit. In andere woorden in de eerste positie in je gewoon het datumwiel wat erin zit maar niet zichtbaar is verzetten. Je zou dus in theorie een no date watch aan gort kunnen draaien bij het verzetten van de datum tussen 21.00 en 03.00. Ik had liever gezien dat Invicta ern Seiko uurwerk had gekozen zonder datumwiel. Vele malen puurder.

1 like

Bedankt voor het delen! Ziet er heel goed uit. Ben benieuwd naar zijn volledige review! :ok_hand:t2:

1 like

Dat heb ik ook al eens genoemd. Maar dit doen andere duurdere merken soms ook. Bijvoorbeeld Junghans.

1 like

Helemaal verkeerd

1 like

???

Wat bedoel je?

Had ik niet verwacht van Junghans. Terecht dat ik er al jaren met een grote boog omheen loop.

Dan was je Sternglas natuurlijk veel beter… :thinking:

Staat nog te koop btw :shushing_face:

3 likes

Doet de code het nog ?
Ik vraag dit voor een vriend !

Ja hoor, zojuist deed 'ie het nog.
Toch ook maar een besteld, kan hem altijd nog weggeven aan zoon of dochter.

3 likes

:slightly_smiling_face::+1:t2::+1:t2::+1:t2:

Ik ben anders wel gek op mijn Max Bill… maar ze doen exact hetzelfde uurwerkje zonder modificaties aan het datumschijf in hun no-date horloges…

1 like

Behalve de handwinder versie, die heeft een Peseux 7001.

1 like

Geeft toch niks ?
Gebeurt heel vaak.

1 like

Ha ha, die gebruik ik ook vaak, mijn moeder zei dat 50 jaar geleden al :slight_smile:

1 like
2 likes

Hij verteld dat hij hierover heeft gehoord via een horloge forum. :grimacing::grimacing::grimacing:

En die lume ziet er zeker niet verkeerd uit!

2 likes

Facebook groep zegt-ie …

3 likes