Inkoopactie Invicta Pro Diver 1953 ref. 31290 (update in post 2236)




6 likes

Ik kan de mijne morgen ophalen. Zal wel wat plaatjes posten dan.

5 likes

Waar dan ???

Heb er twee uit de US laten komen. Ging ze normaal deze morgen in huis hebben maar Bpost wil geen cash betalingen meer dus morgen de douane aftikken in het postpunt :roll_eyes:

Geen aanrader hoor als je de verzendkosten en douane bij moet tellen. Maar wel 3 maand eerder natuurlijk :joy:

9 likes

:exploding_head::exploding_head::exploding_head::scream::scream::scream::scream:

Dit heb ik thuis ook al heel vaak geprobeerd, vaak zonder enig resultaat.

Maar ja, de keren dat het wél lukte …

1 like

Cool ding hoor. Voor het geld dan toch :stuck_out_tongue:

44 likes

:clinking_glasses::fire: De Eerste 1953 op het Forum !!! :fire::clinking_glasses:

Laat de zure reacties maar weer komen :drum:

Gefeliciteerd!!!

5 likes

Nog niet eerder gezien hier, leuk horloge.
Heel veel draagplezier :+1:t2:

Is het niet een plaatje van het internet?

1 like

Neen, het zijn mijn eigen plaatjes Ralph :sweat_smile:

1 like

Dusssss

Ralph is jaloers !!! :wink: …en ik ook !

1 like

Nee hoor. Ralph is zeker niet jaloers. Ralph kent de emotie jaloezie en afgunst niet. Dat maakt het leven voor Ralph veel aangenamer.
Ik was in de veronderstelling dat de levering pas over een paar maanden zou zijn en kon niet herleiden of het eigen foto’s waren. Maar wel dus! Top! Van harte gefeliciteerd met de nieuwe aanwinst! Meer foto’s en uitgebreide review zijn welkom! :sunglasses::+1:

5 likes

Wel van het ‘staal’ gehaald want dat is niet schitterend. Ik vind de dunne Watchgecko de leukste match, al staat de Spoleto ook wel cool.

17 likes

Zijn die wijzers goud of metaalkleurig?

Goud. Grappig is dat de secondenwijzer, inclusief het lollipop uiteinde, geen lume heeft :slight_smile:
Ik zou niet met een loupe op de wijzertjes kijken. Of eigenlijk nergens op het horloge :sweat_smile:
Maar zoals ik zei, voor het geld is het wel een cool ding!

3 likes

Vind m mooier op het cognac/bruine bandje dan het lichtere.

Blijft een leuk ding om te zien!

Oorspronkelijk ook niet. Van mij had het wel gemogen.

Ik ook. Blijft op de watchgecko. Of als ie zou moeten zwemmen iets van rubber ofzo…