Inkoopactie Invicta Pro Diver 1953 ref. 31290 (update in post 2236)

Welke van de twee is de Spoleto ?

De lichtere, maar Colareb heeft ze ook in meer donkere tinten.

1 like

Misschien ook leuk op zo’n tropic…

Het is niet allemaal even scherp afgewerkt?

Misschien leuk om wat macros te posten?

Hoe kan het dat je hem al binnen hebt? Buiten de actie om besteld?

:point_up_2:

21 likes

Kun je volgens mij voor onder de 100 piek geen buil aan vallen. Ziet er goed uit :+1:

1 like

Ik denk zelf aan zo’n Hirsch Performance band, rubber van binnen en leer van buiten, om aan de 1953 te slingeren. Iemand ervaring met deze banden?

https://www.horlogebanden.com/search.php?mode=search&q=Performance&page=1&keep_https=yes

6 likes

Denk dat ik hem op kevlar ga zetten :sunglasses:

1 like

Ik heb deze rubberen Watchgecko al klaar liggen !
(Is het al juni ???)

2 likes

Kort dan.

Leuk ding, vooral voor vakantie ofzo waarbij je zonder schrik wil rondlopen, zwemmen, horloge wil achterlaten op hotel, en wat nog. De afwerking is niet top; lichte krasjes, vlekjes (minimaal hoor, en typisch dingen die je er na een weekje dragen toch op hebt), goedkoop ogende onderdeeltjes moet je voor lief nemen. De bracelet is de moeite niet waard. Bezel klikt netjes (en zelfs goed uitgelijnd), en de schroefkroon doet wat ie hoort te doen, maar niet op een aangename manier - vastschroeven voelt altijd alsof je iets ‘fout’ aan het doen bent en op de verkeerde draad aan het draaien bent - typische ‘feel’ van de goedkope schroefkroon systemen. Leuke doorkijk achteraan. Werkje heeft hacking, wat aangenaam werkt. Accuraatheid laat ik straks nog iets over weten.

Verder is het ding een tikje te groot, en zeker een tikje te dik. Beetje klomp op de pols, ondanks het goede maatje van 40mm. Wat mij stoort is dat de wijzerplaat erg diep ligt, een hogere plaat met bollende plexi was zo veel keer leuker geweest. Lume nog niet getest, maar dat boeit mij doorgaans ook niet veel.

Al bij al leuk beatertje en zeker zijn geld waard.

Oh ja, als afsluiter, een skx007 is op alle vlak een beter horloge hoor. Behalve wat betreft de looks.

5 likes

Waar blijft ie !!!

Ik lees al een tijdje met veel belangstelling mee. F@ck it, ik bestel hem ook gewoon! Leuk ding om te zien en zeker geen cash drain. Ben benieuwd wanneer hij komt! :smile:

5 likes

:sunglasses::+1:t2: Welkom bij de Club van '53 !

invicta pro diver owners

3 likes

Dat staat buiten kijf :sunglasses::+1:

1 like

Ja en ik vergat nog: dank aan de initiatiefnemers en betrokkenen! :+1:

3 likes

Terug op staal! Dat is stiekem toch het coolste. Blijft zo bij mij nu. Band inkorten ging makkelijk. Is met splitpennen.

17 likes

@septentrio was dit nou echt nodig?
Het tot juni wachten was al niet te doen en nu al helemaal niet met deze foto`s.

Ziet er echt goed voor uit voor het geld.
Ik had in gedachten deze direct op leer te zetten maar zo op staal misstaat het toch niet helemaal.

Ben het wel eens met Ruud.
Bruin staat beter dan een lichtere kleur.

Gelukkig wel tot Juni om de perfecte band uit te zoeken ;).

Blijf vooral veel nieuwe foto`s plaatsen met nieuwe banden !!!

1 like