Inkoopactie Invicta Pro Diver 1953 ref. 31290 (update in post 2236)

Volgens mijn lief zijn dit 3 identieke horloges. Haar comment was wel ‘de ene is een beetje geler’.

54 likes

Heel fraai. Ik kan niet wachten op de mijne. Waarschijnlijk komt er een zware Seiko Jubilee band op. Heb ik nog liggen en zocht er eigenlijk een net horloge voor.

1 like

Ohw geniaal.
Allemaal wel de zelfde maat toch?

Heerlijk ook de prijs verschillen XD

1 like

Vrouwen!

1 like

1 like

Nog 2 en een halve maand wachten. Pffff

Op verschillende fora is er veel vraag naar dit model. Hoe dan? :exploding_head:

Dit is de eerste leuke Invicta in 20 jaar…?

2 likes

Nog even geduld en heb de mijne ook😎

1 like

Werkte de code nog?

1 like

Voor de exclusiviteit kan ik nu beter zeggen: nee

Maar hij deed het wel

1 like

Gefeliciteerd met je nieuwe automatische horloge, mooi model!:grinning:

1 like

De jouwe is hier alleen al nummer honderd-en-zoveel. Om nog te zwijgen over de sheepsladingen die ze in de US hebben afgeleverd al. Exclusiviteit is in deze verkeerd gekozen :smirk:

Rolex bandje ziet er veel beter uit. Wanneer Invicta met een slim profile bandje met massieve endlinks zou komen in dezelfde stijl dan zou dat geweldig zijn.

Wil je exclusiviteit en Invicta dan moet je de vintage markt op.

Hoe doe je dat met de endlinks ? Hoop je die passend te maken ?

Ik ken die middelste niet, maar dat is toch duidelijk het brekebeentje van het stel. :wink:

1 like

Wat is de lug to lug eigenlijk van die Invicta? Lijkt groter dan de anderen…?

Haha I’ll live.

Was ook maar een geintje. Ik was volgens mij niet op de markt voor een stukje haute horlogerie. The greatest watch in the history of watches. Een wáánzinnig horloge mét een stuk relevante historie. Aanschurkend tegen de Big Three.

Gewoon een lache horloge met een automaat voor weinig. Gaaf toch?

Edit: overigens wil ik niet zeggen dat Invicta niet relevant is of geen heritage heeft. Vind naast het gave uiterlijk dat hij een superprijs heeft voor wat je krijgt.

2 likes

Werkje loopt lekker voldoende accuraat, ongeveer 3sec afwijking over een 6tal uur. Dus geprojecteerd een 12sec afwijking over 24u. Factory limits voor de NH35 zijn -20, +40s per dag (wat stiekem best veel is als je dagdagelijks door zou willen dragen, elke dag bijna je horloge bijstellen…).

3 likes