Inkoopactie Invicta Pro Diver 1953 ref. 31290 (update in post 2236)

Zelfde als in een Pro Diver 8926OB toch? Erg fijn uurwerk vind ik dat zelf.

Al heb je hier dan een ‘ghost’ positie op je kroon, omdat er geen datum op de dial aanwezig is.
Zou mij natuurlijk kunnen irriteren. :crazy_face:

Kan niet wachten tot de mijne aankomt in ieder geval. En heb me ondertussen maar even bezig gehouden met het scoren van een, zo goedkoop mogelijke, g-shock square in 1 van de corona-panic-sales. :sunglasses:

1 like

Deze vind ik ook erg leuk. Mod 1002 met lederen bandje. Automaat, niet te dik, niet te groot, draagt heel comfortabel en kost geen drol. Draagt prettiger dan menige Seiko.
Zo zijn er nog wel een paar. Iedereen focust erg op de uitbundige giga horloges

5 likes

Ach dat moet u gewoon een beetje middelen.
Heb zelf een duikertje, soms een paar seconden in de min, dag later paar seconden in de plus. Is denk ik helemaal afhankelijk van de activiteiten van de gebruiker. Soms hak ik een kruiwagen vol hout, de dag erop lees ik een boek :sunglasses: Al met al heel nauwkeurig!

2 likes

Om te wachten op deze de gouden even in het zonnetje gezet.

3 likes

Geen idee, maar lijkt hetzelfde te zijn als de Rolex.

@Climholland
Wat mij betreft de woordKEIZER van de maand.

4 likes

Diameter is dezelfde maar l2l is een beetje meer - de 1953 heeft best lange lugs, maar buigen wat naar onder af. Ligt prima op mijn 17ish pols.

Ik moet eerlijk zeggen dat ik hem steeds mooier ga vinden. Al die mooie wristies en filmpjes. Die laten toch echt wel zien wat voor mooie klok dit is. Ik heb wel wat twijfels gehad met de afbeeldingen die Invicta op de site heeft staan. Ze doen zichzelf daar geen recht mee.

Voor diegene die hem al heeft: YOU LUCKY BASTARD :grimacing:

3 likes

Ik denk dat @septentrio hierop doelde dat de lume niet helemaal doorloopt. Lijkt erop dat er een klein stukje niet is gedaan. Als ik zo naar de andere wijzer kijk, kan het ook zijn dat het een schuin/afvlakkend stukje is, waardoor het lijkt alsof er ‘iets vergeten’ is.

1 like


Groetjes and keep safe distance.
6 likes

Nog 2 dagen :tada:

1 like

Hij loogt vrij groot ten opzichte van de andere, is dat een skx007?

Hebben jullie nog tips voor goede prijs kwaliteit verhouding bandjes?
Gewoon 20 mm bestellen dus.

Alles van @Ko-Banden. In mijn ogen op kwaliteit voor een goeie prijs.

Link en/of site adres van Ko.

Gewoon een PB naar @Ko-Banden. maakt custom straps.

Kost ongeveer 40 euro… maar zijn stukken beter dan wat ik heb gekocht voor vergelijkbare bedragen van standaard leveranciers.

Zelfde gaat trouwens op voor @slls. Maakt ook uitstekende bandjes.

2 likes

Even wat eten en dan gaat hij uit de stickers :smirk:

18 likes

Laat ze maar komen !!

1 like

Mooi man.

Goed bezig :wink:

1 like

Haha merci nu is het even goed geweest😄

2 likes