Inkoopactie Invicta Pro Diver 1953 ref. 31290 (update in post 2236)

Nog ééntje voor de liefhebbers :yum:

23 likes

Is het mogelijk om iemand een dislike te geven voor het onnodig lekker maken met een horloge welk in F@#$%ing juni pas komt :frowning:

5 likes

Gewoon vlaggen :yum:

2 likes

Uw polsomtrek?

Dat je zo lang kan wachten nog. Respect

1 like

Tuurlijk :joy:

6 likes

Geinig, maar Rolex is in eigendom van een stichting die zo goed als niet verkocht kan worden, 1 april grapjas :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

Wel grappig!

1 like

Haha dat zou wat zijn !!!
ik vraag me oprecht af of Invicta überhaupt dat geld heeft :face_with_hand_over_mouth:

1 like

Dat vraag ik mij dus ook af. Volgens mij is Invicta een bedrijf wat een paar honderd miljoen waard is. Ik heb zelf geen idee hoeveel geld ze hebben als watch group. Maar wanneer ze een aantal rijke investeerders hebben dan zouden ze aan dat geld kunnen komen.

De stichting kan de, ik dacht een bv, eronder best verkopen he :wink:
Niet dat ze dat zouden willen oid :joy:

1 like

Denk je echt dat Invicta genoeg geld heeft om Rolex over te kopen of is dit ook 1 April? :thinking:

2 likes

Alleen is ‘dat geld’ niet genoeg. Je had het iets meer moeten aandikken. 1 miljard is een schijntje.

Maar een nieuw model van 52mm om een nieuwe groep aan te spreken :thinking: .

3 likes

Hm, ik denk dat invicta dat best mag lenen van de bank. Ze kopen in een dergelijk geval een merk op wat gelijk als onderpand kan dienen en de inkomsten kan genereren om het af te lossen. Ze hebben de kennis en ervaring om het bedrijf te runnen (markt is niet onbekend, ze zijn best goed in marketing en etc). Dus als Rolex te koop zou zijn voor 1 miljard, gaat dat vast goed. Waarschijnlijk verkopen ze het de dag er na voor 2 miljard :wink:

2 likes

Volgens mij moet je allereerst laten zien dat je de financiering kan betalen. Daarna gaan ze pas naar het onderpand kijken.

Eerst betaalbaarheid, dan uitwinwaarde.

1 like

:joy::joy::joy::joy:

Als je een onderpand hebt wat geld oplevert, dan kijkt de bank daar ook naar. Je huis bijvoorbeeld niet, want dat levert normaliter niets op. Een ruimte die je bedrijfsmatig wil verhuren ook niet, want zie eerst maar een huurder te vinden. Koop je een bestaand bedrijf, dan zal de bank daar best naar willen kijken. Al zal je ook afdoende onderpand moeten geven waardoor je wel je best wilt doen.

1 like

Ik weet niet hoe het precies zit. Maar heeft Invicta niet aandelen en hebben ze dus te maken met verschillende investeerders?