Inkoopactie Invicta Pro Diver 1953 ref. 31290 (update in post 2236)

Yes. maar als je kijkt wat die aandelen per stuk waard zijn … zou het in theorie nog steeds zeer onwaarschijnlijk zijn.

Ook met betrekking tot de markwaarde.
Zal dit alles in mijn opzicht niet de naam Rolex ten goede doen (niet verkeerd bedoeld).
Dus vind dan maar eens investeerder(s) die een potentieel groot kapitaal daarin gaan investeren (tenzij je Mr. D. Trump heet :wink:)

Daarin tegen zal het aandeel in Invicta wel flink stijgen :thinking: misschien toch maar een paar kopen voor het geval dat …

1 like

Is het al juni ?

6 likes

Ik ga de mijne weinig dragen denk ik, als iemand interesse heeft, zo goed als ongedragen (2 maal 10 minuutjes), net uit de stickers, full set, voor een 160 euro, schiet me een PMetje.

3 likes

Heb een paar dagen terug mijn order geannuleerd. Hij lijkt otch wel te veel op de BB58 en ik heb eigenlijk geen horloge meer nodig behalve een Doxa.
Denk dat het even duurt voor een reaktie van Invicta ivm het virus…

4 likes

Bij jou duurde het invicta-virus maar kort…

2 likes

:joy::joy::joy:

4 likes

160 euro…???

1 like

Ja, lees het topic anders eerst even. Ik heb uit de USA geimporteerd en verzending en douane is niet gratis. Prijs van paar maandjes eerder te zijn :wink:

2 likes

Avondwissel👌

20200405_190010

12 likes

Behalve een Doxa. :yum:

1 like

Heb er al een hoor.

7 likes

Ja maar dan nog … 160 euro…???

Kerel :joy:
Kan jij rekenen, of niet? Heb jij al es iets geïmporteerd of niet?
Ik ga me er niet verder moe in maken, moet niet weg.

3 likes

Serieus ja? Jij denkt echt een Rolex gekocht te hebben.
Ik snap dat jij extra kosten hebt gemaakt maar dan zet je hem hier toch niet neer.
In dit topic hebben meer dan 150 man zo goed koop mogelijk dit horloge ingekocht, hij kost zonder korting €145.

Ik denk dat je hem op Marktplaats moet zetten man.

5 likes

Boeit me geen spetter wat jij denkt. Ik heb dat bedrag betaald en zeg dat hij hier terug weg zou mogen voor dat bedrag. Niet meer, niet minder.

Voor mij boeien een paar tientjes niet. Maar zoals ik al zei hoeft ie niet te gaan. Prima vakantie/festivalklokje, voor als we ooit weer buiten mogen.

10 likes

Had er bijna ook een paar besteld :sunglasses:

Ah je hebt je bericht nog aangepast na dat ik het gelezen had.

Je hebt ook gelijk, je mag zelf weten wat je er voor vraagt maar snap dan wel dat het gek is om er dan meer voor te vragen dan Invicta zelf.

Het is zeker een leuk festival klokje dat maakt jouw verkoop nog veel gekker :wink:

2 likes

mooi met die strap. Is dat suede ?

Jup😁

1 like

Hahaha Invicta die Rolex opkoopt denk je serieus dat dat mogelijk is?

Daarnaast is Rolex 's Werelds meest succesvolle horloge merk, waarom zouden die überhaupt in de verkoop gaan. Laat staan aan Invicta het grootste Rolex copycat bedrijf. Denk dat Rolex nog liever zelf alle fabrieken handmatig in de fik zet dan aan zo’n kleine vis in de vijver als Invicta te verkopen… :joy::joy::joy:

2 likes