Waarom denk ik dit? Omdat het 1 april was…
Dat is precies het Rolex gevoel Invicta fanboys.
95 euro list prijs en tweedehands of grijs voor bijna het dubbele. Invicta is moving fast. Over paar jaar denk ik net zo succesvol als Rolex.
Check
Ik denk dat ze in hun eigen segment al heel erg succesvol zijn. Als voorbeeld: ze hebben een eigen verkoop kanaal daar verkopen ze soms een horloge van 200/300 euro in een keer 100-300 keer binnen een half uur. Maar los van die ShopHQ zender doen ze natuurlijk ook verkoop in de winkel en via websites.
Succesvol is in de wereld der horlogerie mijns inziens niet alleen winst en verkoop aantallen. Aan Heritage en eigen identiteit heeft Invicta nog wel wat werk aan de winkel. Ik vermoed ook dat het merendeel van ‘het Invicta succes’ komt uit verkoop van de gekopieerde designs.
Zou je zeggen. Gek genoeg heb ik t idee dat die rare eigen modellen het ook goed doen😂
Mooie NA! van harte. Is de dial nou gloss of meer matte?
️
Juno
Mijn order is inmiddels geannuleerd. Probleem is echter dat mijn geld nog niet is teruggestort. volgens Invicta zou dit er direct op staan. Nu na een dag nog niet. Heb maar weer even gemaild.
Waarom… ?
Mooiste Invicta…
Hij doet zeker aan je BB58 denken .
Was vergeten dat je die had.
De Doxa wel echt wat anders inderdaad. Heb ook even zitten kijken naar die Sub200. Leuke dingen wel.
Invicta heeft op zeker heritage !
Dat is volgens mij de ouwe hap.
Modern invicta is in 1991 overgekocht door Amerikanen.
Ik zie genoeg “originele” vintage modellen van @Chillekasper waarbij ik hoop dat Invicta een reissue gaat doen.
Deze bijvoorbeeld:
Geef ze nou even de tijd om deze klap te verwerken
Ik heb vernomen, dat er een wettelijke regeling is/komt, dat bedrijven in deze zware tijden mogen refunden met een voucher!
Haha. Zou toch niet blij worden met een Invicta voucher.
Echt he. Meedogenloos dit.
En dat in deze tijd !
Krijg nu voor de 2e keer dit antwoord.
“Het geld is hier al afgeschreven dus zou snel op je rekening moeten staan.”
Als het is afgeschreven bij de ABN zou het direct op mijn ING rekening moeten staan. Zou dit langer duren bij zakelijke rekeningen? Ik zit niet om geld verlegen maar vind het bloedirritant als ik niet weet hoe lang dit duurt.