Inkoopactie Invicta Pro Diver 1953 ref. 31290 (update in post 2236)

Wacht je toch gewoon een dagje af? Misschien gaat het mee in een nachtverwerking.

Zit waarschijnlijk ook nog een payment provider tussen. Kan 1-3 dagen duren bij de meeste bedrijven.

Dank voor de info. Dat hoor je als organisatie toch zelf te weten en naar je klanten communiceren?

Dat verschilt per bank lijkt me.

Krijg de kriebels van mensen die hun aankoop annuleren en dan direct hun geld terugwillen … koop dan niet in de eerste plaats :see_no_evil:

5 likes

Je zou bijna wat centjes overmaken… :joy:

1 like

Ik heb nergens gezegd dat ik het direct terug wil. Sterker nog ik heb het er in mijn mail niet eens over gehad met Invicta. Wanneer men echter zegt dat het van hen is afgeschreven en “snel” op mijn rekening zal staan en dit dan niet het geval is krijg ik de kriebels.

had ik al gedaan…

Gaaf een Chronograph surfboard.

Maar geef toch meer voorkeur aan de Bulova variant.

1 like

Dit.

Bij particulieren is het dezelfde dag. Zakelijk duurt het min 1 dag.

Deel eens een foto

1 like

Zoals gevraagd. Hierbij de foto.

14 likes

Heeft ze ergens ook wel gelijk in. :slight_smile:

1 like

Vind de mijne mooier :stuck_out_tongue_closed_eyes:

1 like

Misschien zit het in 14 dagen thuisquarantaine ?

Dat bedrijven iets niet goed doen gebeurt vaker. Kreeg net een e-mail dat een boek die ik besteld heb nu pas verzonden wordt terwijl ik hem twee weken geleden besteld heb. Waarom? Ze hadden mijn telefoonnummer niet, dus daarom sturen ze niet op naar mijn adres. Ik ondertussen al een aantal e-mailtjes gestuurd waar het verzendbewijsje blijft… Logisch hè?:grimacing:

1 like

Naar mijn inziens jatte ook grote merken hun designs, als ik hier af en toe mee lees over de vroegere jaren zie ik vaak voorbij komen dat er in die tijd andere merken eerder waren met vergelijkbaar design. Dus geef het tijd Ralph, over 25 jaar wil jij ook een originele Invicta vanwegen heritage en eigen design :joy:

2 likes

die vind ik zoooo nice!

1 like


Uitgebreide review van Just One More Watch
7 likes

Is er nog plaats op het reservebankje?

1 like