Inkoopactie Invicta Pro Diver 1953 ref. 31290 (update in post 2236)

Zonder gekheid; ik heb deze op mijn Hamilton en dat is wellicht mijn meest comfortabele band, kan ik na ca 5 maanden dragen wel zeggen… je snapt het niet voor dit bedrag maar super flexibel, sluit mooi aan op de kast, niet van dat stof aantrekkende rubber :ok_hand:

#Aliexpress € 2,82 49%OFF | watch accessories 22mm Black silicone strap Buckle suitable for Outdoor Sports Diving Men’s rubber watch band Arc interface

5 likes

Maar de de band voor deze 1953 is 20mm :innocent:

Je hebt helemaal gelijk waarvoor excuses. Ik was in de veronderstelling dat in dezelfde advertentie ook 20mm aangeboden werd…

Sorry voor de verwarring :pray:

2 likes

Ja, ze hebben het nu echt op slot gegooid:

2 likes

Mooi muziekje is nooit weg, kun je het niet alvast plaatsen als " pauze-melodie" ? Er zijn nog 128 wachtenden voor u! :sunglasses:

Wie heeft er een tip voor een mooie siliconen band ?

1 like

Barton schijnt enorm goeie te hebben.

1 like

Geen punt joh :grin:

Past mijn Hamilton als een handschoen :sweat_smile: Mooie vertaling :face_with_monocle::wink:

Hahaha ’ fits like a glove’ is correct Engels; aldus mijn Canadese collega… :sweat_smile: Maar jij hebt je systeem instellingen waarschijnlijk op Nederlands staan en dan krijg je van die Google Translate vertalingen… Hahaha maar serieus fijne strap :ok_hand:

4 likes

Staat idd in het NL bij mij. Hilarisch af en toe :sweat_smile:

1 like

De bandjes zijn er in ieder geval alvast. Groen en bruin

5 likes

Zijn dit van die quick fit banden? Die je ook op Garmin enzo ziet?
Of moet je bij het verwisselen van een band ook een ijzeren staafje los kopen ?

Dit is wel echt een beginner vraag… I know

Lijkt mij quick release banden :sunglasses:

Ja precies… zoals Garmin dan dus.
Dank

1 like

Is de meegeleverde band niet zo geweldig dan? Dat iedereen al naar een nieuw bandje kijkt.

Zelf ben ik van plan hem op rubber of leer te gaan dragen, omgeacht de kwaliteit van de meegeleverde stalen band. Niets zo fijn als een toolwatch op rubber!

Ik vrees het ergste, inderdaad. :blush:

In de recensies op youtube komt die band er niet slecht uit. Alleen hollow endlinks, maar voor de rest niets mis mee schijnbaar…