Inkoopactie Invicta Pro Diver 1953 ref. 31290 (update in post 2236)

Over tijd? Of bedoel je “Op tijd”?

Help me, alsjeblieft. Ik zie het niet.

Die nieuwe kleurtjes komen in oktober binnen/verkrijgbaar. De huidige 1953 batch die besteld is door de forummers staat nog steeds klaar voor levering komende weken. Wat is daar te laat aan?

2 likes

Thanks en mijn verontschuldiging dat ik onvoldoende lees in dit topic. Oud hè, en wat vergeetachtig. (En ik mag van Jetten ook al niet het café in.)

1 like

Ja ja ja wrijf het er nog maar eens in, ik ben te laat geweest met bestellen :frowning:

Mocht iemand geen klik hebben met zijn NA, ik houd me van harte aanbevolen !!!

Mijne mag nog steeds weg voor m’n aankoopbedrag zijnde 160 euro.

1 like

160 euro, voor een horloge wat pre-order 95 euro inclusief verzenden kostte ?
Meen je dat werkelijk?:zipper_mouth_face:

1 like

Daar gaat ie weer :joy:
Laat al maar.

4 likes

Ja wat had jij dan verwacht, je vraagt er een beetje zelf om he ?
Anyway, ik betaal er met liefde 105 euro voor (voor de moeite en verzendkosten) , en anders wacht ik het blauwe gedeelte wel af.
Tis niet dat ik om een horloge verlegen zit :slight_smile:

Good luck with that :wave:

4 likes

Hahaha … jij ook met je 160 euro :wink:
:rofl::sweat_smile::rofl::sweat_smile:

5 likes

Geluk ga ik niet nodig hebben. Op Ebay zijn de 2 laatste op 231 en 305 euro geeindigd. En ik heb er geen 95 voor betaald, wel 160. En ze moet niet weg want die 160 euro kan me geen hol schelen.

Je hebt gewoon de boot gemist man.

2 likes

Tja ach … zoals ik al zei

1 like

Belangrijk detail, gelijk heb je !

1 like

Andy had dat ding moeten verkopen bij schaarse had ie er voor een premium vanaf gewild. Als Invicta deze dingen straks uitlevert en gewoon op voorraad heeft kan je er nog wel 160 voor betaald hebben… maar je komt er niet meer vanaf boven de 65 ofzo.

Maar goed, zo’n ding eet geen brood. En die (paar) honderd euro zal niemand iets kunnen rotten.

1 like

Ook goed hoor. Weet je, als experiment zal ik em s op ebay knallen. Ik laat jullie weten wat het geworden is.

5 likes

Of gewoon kapotslaan gekleed in een gele speedo. :grimacing:

2 likes

Dat is optie B :joy:

2 likes

Ik geef je goed recht om 160 te vragen, denk alleen wel dat schaarste helpt. Zodra straks er genoeg Invicta’s zijn krijg je dat ding niet meer voor jouw verhoogde aankoop verkocht.

Nu is het moment :wink: .

Je zou dat denken, maar in de US hebben ze er volgens mij duizenden van versleten aan 90 dollar aankoopprijs, en toch zie ik een ebay veiling van vandaag die op 303 euro is afgelopen.