Het is gewoon een investering !
Exact. Slapend rijk worden met een Invicta. Who would have imagined
Mocht mijn 95 euro invicta boven de 500 euro komen gaat ie naar een BB58 ;).
Tis gewoon een kwestie van tijd…
Ik hoop dat mijn bestelde Invicta ook komt tegen die tijd. Want ik had bij de bestelling geen email ontvangen. Ik heb wel invicta een email gestuurd of de bestelling was doorgekomen. Antwoord was:ja.
Nu krijg ik denk het ook geen email als het wordt verzonden. Dus hopen op het beste
ff Invicta spammen, blijkbaar helpt het
Grmbl, laat me raden, dit gaat over een andere bestelling? Heb je toch die met tijgerprint besteld?
Ik moest toevallig mailen omdat m’n huisnummer er verkeerd in stond. Uit het antwoord bleek dat ze binnen 2 weken gaan uitleveren.
Tel je winst uit!
Op Watchuseek (toch wel een betere graadmeter imho dan eBay) liggen de vraagprijzen tussen $ 85,00 en $ 129,00 en ze zijn heel snel weg. Maar ik geloof niet dat de hype eromheen nou zorgt voor veel hogere verkoopprijzen.
Niet dat ik er niet eentje zou kopen als ie voorbij zou komen hier…maar dat is een ander verhaal
Muah. Op Ebay willen mensen gekker doen… dus het is in elk geval een andere manier van interesse meten.
Ik denk dat als die Invicta’s straks minder hot zijn ze gewoon voor de reguliere pro diver prijzen te krijgen zijn.
Antwoord van Invicta gekregen vandaag:
Dan kan ik u waarschijnlijk blij maken want we verwachte dit model deze week binnen.
U krijgt een bericht wanneer het pakket verstuurd wordt
Inderdaad, € 85,00 tot € 120,00 zal de gangbare prijsrange zijn
De vraag is nu wat ik met mn horlogecollectie moet als de '53 binnen is…
Verkopen zoals je de vorige invicta verkocht hebt
Je hebt een 1953 verkocht buiten het HF
Ik ??