even een rechtzetting. En mijn welgemeende excuses naar jouw toe @SybrenAnne ik ben te haastig over jouw naam gegaan. De persoon die ik bedoelde zijn naam trekt heel erg op de jouwe… nogmaals excuses van mijn bewering ik had niet zo snel door de bocht mogen gaan…
Dat was SybZnAnne?
Op dit forum respecteren we we elkaar,
maken we soms ruzie,
nemen we het voor elkaar op,
geven we elkaar een knuffel,
en zeggen soms heel gewoon sorry.
Ach, je bent ook o-ma-ni-do…
En jij o-ris-fan?
Ik ben kennelijk blind, maar ik kan nergens de status zien, alleen de bestelling zelf.
ja-ha…
Je krijgt een bevestiging.per e-mail. Maar als die van mij opgestuurd is dan verwacht ik dat de aankomende dagen jullie die ook krijgen.
Ooooooooooooooo yeahhhh
De mijne ook weg voor 160 euro als hij binnen is👍🏼
Ja lekker incashen hé man
Ik heb gisteren een vintage look lederen NATO besteld voor de 1953. Ook weer een kwestie van geduld. Hij wordt op 8 juni vanuit de VS verzonden.
Zou je daar een linkje van kunnen plaatsen?
laat ze toch zeggen
Antwoord Invicta; horloge wordt deze week nog op de post gedaan
Voor de mensen die ook een vintage achtige Invicta willen. Dit lijkt mij ook aanrader. https://drop.com/buy/drop-invicta-1960-chronograph-watch
Tjah heb hem natuurlijk niet in mijn handen gehad.
Vanmorgen een mailtje gewaagd aan Invicta en zojuist al een bijzonder vriendelijk bericht terug met de bevestiging dat de 31290’s vandaag binnenkomen!
Afhankelijk van het tijdstip van levering wordt er vandaag of morgen begonnen met het verzenden