Inkoopactie Invicta Pro Diver 1953 ref. 31290 (update in post 2236)

Verwachte levertijd was bij mij de 22ste vanmiddag nog, net gecheckt en er staat nu,

fedex

Dus ook nog even wachten.

Kennelijk is vrijdag iedereen bij FedEx vrij :upside_down_face:

1 like

HIJ IS ONDERWEG !!!
MN BABEMAGNET IS INCOMING !!!
Jesss

Dan kan dat ouwe lijk de kist in !!!:rofl::sweat_smile:

14 likes

Ja en zaterdag en maandag ook. :smile:

1 like

RIP.

Byeeee

2 likes

Heel erge last van voorpret nu ! :blush:

4 likes

Hoop dat de eerste die weg mag en dan niet voor 160 euronen via een PB’tje is naar mijn :slight_smile:

:kissing_heart:

2 likes

Helaas, FedEx komt hier pas volgende week dinsdag… ze kunnen het denk ik niet zo goed aan deze grote topactie :slight_smile:

2 likes

Die rubberband staat hem wel heel erg goed.

1 like

Wat een ongelooflijke vette actie was dit. Ik hoop dat Invicta meer van zulks brengt nu ze wereldwijd het succes zien.

8 likes

Lijkt er idd op. Snap eerlijk gezegd ook niet waarom het bij hun zo lang moet duren. Gaat bij hun con-collega’s over het algemeen een stuk sneller. Maar goed het is niet anders. Er zijn ergere dingen.

1 like

Vandaag rond 13.00 uur ontvangen in Enschede :ok_hand:

4 likes

Bofkont :muscle:t2:

2 likes

Haha, dus het ligt niet aan Enschede, die van mij komt dinsdag pas.

3 likes

Hebbes…!

16 likes

De grapjassen van Fed ex. De aflevering is verplaatst van vrijdag naar dinsdag. 🄓

1 like

Ja, kreeg precies hetzelfde bericht, Dat wordt niet shinen dit weekend :disappointed_relieved:

Maar zoals @Rombi gezegde, Hoe later ie komt, hoe nieuwer ie is. :ok_hand:

5 likes

Jep. Hier dezelfde melding gehad. Ze hebben een lang weekend daar. Hun con-collega verzendbedrijven leveren wel gewoon op vrijdag, zaterdag en sommige zelfs op de zondag. Fedex levert niet eens op de maandag. Maar ja wat ik al eerder zei. Het is niet anders en er zijn ergere dingen.

2 likes

Dinsdag dus :smirk: