Als er één is, die als eerste het horloge thuis bezorgd zou mogen krijgen, nou, dan was dat @KoningKlok wel!
Ze hebben een lang weekend daar. Hun con-collega verzendbedrijven leveren wel gewoon op vrijdag, zaterdag en sommige zelfs op de zondag. Fedex levert niet eens op de maandag.
Lijkt me een fantastisch bedrijf om voor te werken! Het klinkt een beetje alsof Van Gend & Loos weer is opgestart.

ze lopen idd een paar jaar achter.
Misschien is er wel iemand op het forum die connecties heeft bij Fedex of die er misschien werkt.
Wellicht kan die eens informeren en misschien wat regelen.
Vraag me eigenlijk wel af anno 2020 waarom ze er zo lang over moeten doen.
In de tijd van Van Gend & Loos kan ik het nog wel begrijpen.
Maar goed dat wij op het werk andere transporteurs gebruiken, denk niet dat onze klanten hier gecharmeerd van worden.
De mijne komt te voet
Ja mee eens inderdaad
Ja, wat wil je
Deze maakt eerst een Europa rondreis, van Hedel naar Keulen en dan Hasselt
Zelfs dan even snel, als de exemplaren die Nederland niet meer uit hoeven
Al eerder besproken hier; maar kan er iemand op een rij zetten waar je goedkope / goede (prijs kwaliteit) banden kan kopen?
AliExpress is leuk maar wachttijd te hoog.
Die van mij komt ook dinsdag.
Dus liefst Duitsland of Nederland.
Goed, betaalbaar en snel.
ziet er goed uit, dank.
Maat van me werkt bij FedEx en die moet vrijdag gewoon werken. (Helaas zei die zelf).
Je snapt natuurlijk wel wat ik gevraagd heb
Nadeel is dat ze in Utrecht liggen en hij werkt in Eindhoven/Veldhoven.
Levering ook verplaatst van komende vrijdag naar volgende week dinsdag.
Ahh, okee. Kan hij niet regelen dat ze dan zaterdag worden afgeleverd of zijn ze dan weer vrij?
Ja op hun website staan ook mooie banden. Alleen als ik de reviews lees van mensen over hun ervaringen daar dan ga ik toch twijfelen, of ik daar wel wil bestellen.
Banden die niet aankomen.
Radio stilte van weken.
Levertijden die opeens 30 dagen worden terwijl op de website anders vermeld staat.
Maar goed om te horen dat jij wel een goede ervaring heb gehad.
Zo lang je niet bij horlogebanden.com in de winkel komt zal het wel prima zijn. Ooit eens een uur gereden om bij hun in de winkel de kijken. Het was nog net geen ‘wat mot je?’. Alleszins vriendelijke mensen daar…
FedEx bezorgd niet in het weekend.
Maar ze hebben wat in te halen wat vanuit Frankrijk komt.
Okee, dus daarom schuiven ze de leveringen van de 22ste op naar de 26ste zodat ze dat van Frankrijk weg kunnen werken.
Als hij idd goed zit dan gaat mijn nieuwe pas aangeschafte rubberen bandje weer in de verkoop (bij belangstelling stuur dan een pb) want dan hou ik hem op staal.
Moet nog even wachten tot volgende week de 26ste.
Ik heb er ook al een paar keer iets besteld en 1 a 2 dagen later in de brievenbus.