Hier ook verzet van vrijdag naar dinsdag.
Inderdaad!
Utrecht - Erm, Drenthe.
5 dagen …
Zelfs PostNL zou zich hiervoor schamen.
Is nog niets de mijne dacht: nou laten we duitsland eerst nog maar eens verkennen met ons 6’en voor we naar belgië gaan
Is wat Patrick_PJA een stukje terug al zei. Is net Van Gend&Loos toen ze gingen opstarten met paard en wagen. Ze lopen een paar jaar achter op de concurentie.
Alhier nog nx van Fedex vernomen.
Nou is Leusden natuurlijk heel moeilijk te bereiken. Zandpaden, slootje springen en de laatste 2 kilometer op de rug van een varken, maar toch….
Ook geen sms? Die kreeg ik, maar daar kijk ik vrijwel nooit meer naar. Dus pas vandaag in het snotje gekregen.
Heren maak jullie niet druk, er is juni gecommuniceerd en dat gaat nog lukken ook. Daar kan menig ander nog een puntje aan zuigen. Nog ff geduld en dan heb je hem om de pols
Waarschijnlijk bij eerste hunebed links gegaan ipv bij 2e rechts?
Of de postduif heeft een verstuikte vleugel…
De mail van FedEx zat bij mij in de “reclame” box, dit ontdekte ik pas bijna een dag later😀, dus…misschien is er toch nog al een mail?
Ziet er prima uit!
Wtf, hier ook van vrijdag… Poef dinsdag.
En ik maar denken dat Fedex een aantal treden hoger stond dan PostNL qua leverbetrouwbaarheid.
Weer een illusie armer
Heb hem de hele dag gedragen en ik kan dit er over zeggen:
- Valt erg op. Mensen merken deze horloge op. Heb ik nooit gehad met mijn andere horloges.
- Dit voelt niet als een horloge van maar 95 euro maar als een hoger segment.
- Lume is echt heel mooi in het donker, maar dooft wel snel (geen complaint btw)
- Vindt de seconde wijzer echt heel nice. Het is weer eens iets anders.
- Had heel mooi geweest als de kast ietsjes dunner was (again mag niet klagen)
Concluderend; deze blijft 100% in mijn collectie. Ik ben dan ook maar een beginnende watch enthusiast met niet al te hoge eisen. Kan me voorstellen dat de rollies een andere blik hierop zullen hebben gezien ze een hoger segment gewend zijn?
Ik heb een recente pauper rolex (114060), en mij bevallen Vostok’s van 50 euro en Seiko’s van 200 ook prima.
Je ziet het wel hoor… maar je krijgt sowieso tot 500 euro vaak veel horloge voor je geld… Zou zeggen dat je voor 250-500 euro een ‘goed’ horloge hebt’. En dan heb je steeds veel meer geld nodig om steeds een stapje beter te krijgen dan je kreeg voor die 500.
Beetje dit:
Nou ik ben inmiddels wel erg benieuwd, ik denk wel dat ik hem van staal haal. De mijne komt ook op de 26e binnen.
De mijne zou ook de 26e moeten komen… Benieuwd…
Nee maar het feit dat Fedex het voor elkaar krijgt om een 6 dagen later te leveren anno 2020 is toch wel iets waar ik me druk om kan maken. Horloge vanuit Singapore is hier met een 2 a 3 dagen. Voor Invictastores een dikke pluim dat ze de horloges eerder geleverd hebben. Thnx. Invictastores
De invicta had genoeg van duitsland en komt deze middag naar huis