Inkoopactie Invicta Pro Diver 1953 ref. 31290 (update in post 2236)

En inmiddels een Nederlandse aanbieder voor €200

Rob

@

Vrijwel onmogelijk om dat op een schuin genomen foto te beoordelen.


V.w.b. de endlink zou ik even Invicta contacten. De service lijkt er prima op orde, dus dat wordt vast opgelost.

5 likes

Niets aan de hand, hoor :+1::wink:

Dank mbt de info over de endlink. wat betreft mijn reactie dat bezel niet uitgelijnd staat, is reactie op foto van koningsklok zo Als je kunt zien naar mijn verwijzing

5 likes

Dat had ik begrepen. Maar die foto is schuin genomen, vandaar mijn reactie dat het volgens mij onmogelijk is dat vanaf de foto te bepalen :wink:.

Weet je toevallig nog waar je dit rubberen bandje vandaag hebt…l

Ik wil eigenlijk zoiets voor op de 1953

Nog verder staat een foto zo goed als recht. er staan er zoiezo veel scheef


Voor het geld verrassend, de band is stukken minder derhalve direct een rubbertje om geschoven.
Dank verschuldigd aan de initiatiefnemers, heren: HULDE.

4 likes

Dat bandje staat errug goed :+1:

Wat leuk om al die positieve reacties te lezen! Zelf nog wachten tot dinsdag volgens de site, zal toch wel de locatie zijn (achterhoek).

Haal dat extra stickertje op de wijzerplaat er nog af aub mij autistische kant kan dat niet aan :rofl:

En anders is het erg stoffig binnen :sweat_smile:

Hoe heet deze bandentool en waar kan ik er een vinden?

10 likes

Zo zie je maar weer, alles komt goed.
En hoe fijn is het als je inmiddels aan dinsdag gewent was geraakt en nu inmiddels om de pols hebt kunnen slingeren, liever zo dan andersom.
Alle geniet ervan :ok_hand:t2:

2 likes

Hier in Twente ook al verrast door FedEx…
De standaard band is ruk, rubber is besteld dus “for the time being” op perlon. Best acceptabel :grin:

15 likes

Ebay

Het rubbertje dat ik voor de Invicta had gekocht en klaar liggen paste niet… Gelukkig had ik o.a. een Natootje liggen. Gelijk maar rubbertje op internet besteld

8 likes

Ook mooi!

1 like

Eens