Inkoopactie Invicta Pro Diver 1953 ref. 31290 (update in post 2236)

Absoluut!

Vind de band ook zeker goed hoor :innocent: welke tool gebruik je?

1 like

Jonge, dat was een gelukkie, was dat prentje jaren kwijt…

3 likes

Dit is de “warzone” zoals ik het net achtergelaten heb:

2 likes

Ligt er toch net bij :smile:

1 like

Werkt dat met die blauwe inkort apparaten ?

1 like

Moet echt eens een soort van gereedschapskistje gaan kopen. Als je weet wat er in de kast nog allemaal aan bandjes en gereedschap ligt. Wellicht off-topic, maar iemand nog tips?

1 like

Yes heel goed, had alleen de vorige keer scheel gekeken en de punt kapotgedrukt.

1 like

Idem hier :joy:

1 like

Werkt prima, dat blauwe plastic ding, ik heb wel een horlogemakers loep gebruikt, omdat het vroeger wel eens mis is gegaan. Vooral telkens heel rustig kijken of de pen er ver genoeg in zit.

3 likes

En binnen :heart_eyes:

En ook nog eens 3 jaar garantie :joy:

13 likes

Alhier gewoon een hamer, ging prima, en voel me al een hele horlogemaker :sunglasses:
Bandenwissel doe ik nog maar even niet, het ding zit als gegoten.

Waar niemand het over heeft: hoe nauwkeurig is het uurwerkje :scream:
Horloge om 12 uur ingesteld op de Time is tijd.
Afwijking tot nu toe 0 seconden! :sunglasses:

p.s. denk er over om na verloop van tijd het ding te " verouderen" begraven, bruut geweld, zuur, echt vintage dus :scream:

5 likes


Geen zin om de band te verstellen dus maar snel op leer gezet.
Voor het geld een prima horloge. Leuk ontwerp, net formaat en zit degelijk in elkaar. Stalen band is prima voor de prijsklasse, vergelijkbaar met een seiko fiftyfive fathoms. Minpuntje voor de uitlijning van de wijzerplaat en het verschil in grofheid van de brushing op de lugs en de zijkant van de kast.

12 likes

Mooie subs mannen! Een echte banden slet. :ok_hand::ok_hand:

Even over het vergelijk qua dikte. is niet helemaal eerlijk. Misschien de tudor, invicta en een ceramische sub vergelijken. :beers:

Van de andere kant. Als je de invicta met zijn inspiratie vergelijkt is het zeker een dikkertje.

Tot mijn verbazing… Ook hier net aangekomen :blush:

Potverdikkie, wat een leuk ding :+1:

9 likes

Binnen, maar lijkt wel of ik de enigste ben zonder tool om de band in te korten dus helaas nog paar dagen wachten om te dragen.

8 likes

Hij is binnen! Band gelijk op maat gemaakt en om de pols. Erg mooi horloge !

9 likes

Iemand nog de link om het horloge te bestellen? Nergens te vinden op de officiële website…

1 like

Er zullen wel binnenkort een paar verschijnen in de blauwe gedeelte. Gewoon afwachten dus
:rofl:

1 like

Toch nog gelukt om vandaag de band in te korten (met een 1mm boortje als drevel).

4 likes