Inkoopactie Invicta Pro Diver 1953 ref. 31290 (update in post 2236)

Nummer 2 :+1:

Alle 4 prima.

Nummer 1!

image

Bandje 2 heb ik er op gehad.

Mijn mening : op staal laten.

7 likes

Op rubber met curve aansluiting.

4 likes

Eerder vandaag!

9 likes

Wow…

Aanvankelijk dacht ik dat Invicta de Tudor BB voor ogen had en daar wat subtiele wijzigingen in had gemaakt - dit verklaart het wel weer voor mij - simpelweg een volledige kopie.

Groet, Vincent

2 likes

3

Nummer 2

Mooi hè? Zo’n Rolex bemachtigen is volgens mij heel lastig. Zo’n Invicta valt dan echt mee.

1 like

Een nette kopie inderdaad, maar wel van een horloge wat vrijwel niet te verkrijgen in voor de gemiddelde enthousiasteling. En eerlijk gezegd, ik heb steeds meer twijfels of ik wel zo’n vintage zou willen tegen die prijs. Zou ik toch liever een tudor kopen bijvoorbeeld, maar zo’n getrouwe kopie vind ik ook wel wat.

1 like

Hi Kasper,

Pure armoe als je er zo instaat. Zegt niet alleen iets over Invicta. In dit model zie ik werkelijk geen verschil met alle (andere) chinese replica’s. Dan liever Invicta’s eigen stijl die mij weliswaar niet aanspreekt maar wel een eigen “smoel” heeft.

groet, Vincent

1 like

Er zal dan ook niemand zijn die zegt dat je een kopie Rolex om hebt (of Tudor)

(behalve een paar van “hier”)

Inderdaad, pure armoede als je zulke opmerkingen moet maken.

4 likes

Ik vind het zelf helemaal niet erg om een hommage te dragen.

6 likes

Mijne kwam vrijdag ook binnen. Net maar eens even uitgepakt. Moesten wel 3 schakels af om hem passend te maken :grin:

Verder mooi horloge, alleen het pushpinsysteem om een schakel te verwijderen is echt waardeloos. Hier is nog wat ruimte voor verbetering Invicta.

6 likes

Hi Kasper,

Dat begrijp ik en uit je reactie maakte ik op dat je het zelfs gaaf vindt

Ik vind het simpelweg niet gaaf / stoer of zelfs ok om een 1:1 kopie neer te zetten. Dat vind ik dan oprecht geestelijke armoe van de leverancier.

Maar ik realiseer me terdege dat dit topic niet de beste omgeving voor een gesprek / discussie over dit onderwerp is en ik ga het hier dan ook bij laten.

Groet, Vincent

3 likes

Inderdaad, dat is een goedkoop systeem. Van mij zouden ze ook mogen nadenken over een beter alternatief?

1 like

Vraag me dan af of een systeem met een schroefje dan zoveel duurder is.

Hey Vincent,

Ik vind hem inderdaad heel erg mooi. Kijk dat jij alleen het origineel kunt waarderen, dat mag. Maar als jij hier moeite mee hebt dan kun je ook gewoon besluiten om dit topic te negeren.

3 likes