Voor 95 euro verwachten jullie schroeven in de bracelet?
Nou, ze hebben ook een reserve lijn. Ze kunnen prima een Pro diver maken, Swiss made, saffier, massieve endlinks en bracelet met schroeven.
Ik verwacht niks, maar vraag me dan af of het echt zoveel meer kost om een schroefsysteem toe te voegen.
Je vergeet een eta movement en dat allemaal voor 95euro moet kunnen
95 euro? Voor dat alles? Onmogelijk
295€ !!
Tel daar de verzendkosten en BTW bij op…
Ga jij maar lekker een Rollie kopen van fabriekswaarde 1250 euro voor 35k puur omdat het een naam heeft en neppe schaarste.
En dan hier mans doen. Zum kotsen.
Hi,
Toch een laatste reactie van mijn kant - mijn gebruik van het woord armoe is zoals al eerder opgemerkt in het kader van geestelijke armoe: niet zelf denken maar simpelweg kopieren. Ik vind dat te makkelijk. De huidige andere modellen van Invicta vind ik dan ‘echter’.
Lees mijn post in dat licht nog eens en als je het dan nog met je eigen post eens bent zie ik de PB wel verschijnen. Enne, zum kotsen - ach ja… succes!
Groet, Vincent
De Tudor is weer een kopie van de Rollie. Vind je dat dan ook armoedig. Als het antwoord ja is dan bied ik hierbij mijn welgemeende excuses aan.
Dat is pas armoe!
Interessante video.
Dank je voor het delen.
Dat binnenblijven doet wel wat met sommigen, kappen nou maar a.u.b.
Nog even allemaal daar kijken. Ok?
Alleen emotioneel he, dat alles een groot getal op het prijskaartje moet hebben
Zal zo ns een foto maken van mn 114060 naast die Invicta .
Kom maar op dan…
Absoluut - dit is de Tudor Oyster Submariner 7923 - dat het uit het zelfde huis als Rolex komt doet er voor mij niet toe. Ik weet niet of kopieermachines toen uberhaupt al bestonden… maar was wel handig voor ze geweest.
Zelf heb ik de BB58 omdat ik oprecht vind dat 'ie een eigen smoel heeft.
groet, Vincent
Tudor was de manier voor Rolex om van ouwe troep af te komen. Dus is geen kopiëren geweest… is gewoon rolex cases met ander uurwerk doorschuiven.
Ik heb zelf geen problemen met hommages. Deze is niet te goed… En lijkt helemaal niet zo op waar ik aan denk bij een submariner. Dat hebben de reguliere prodivers veel meer.
Het is in mijn ogen een goedkoop duikertje met een relatief inwisselbaar design. Veel meer een “inwisselbare” duiker zoals zoveel dan een kopie van de originele sub uit 1953. Maar goed. Iedereen moet t zelf weten.
Op staal laten is zeker een optie, maar ben meer van leer.
Heb maar weinig horloges op metaal, oa deze Invicta, voor “foute” feesten en partijen.