Inkoopactie Invicta Pro Diver 1953 ref. 31290 (update in post 2236)

Een Invicta Seamaster? :slight_smile:

3 likes

Ja een echte :blush::blush:

3 likes

Staat em goed :ok_hand:

Hahaha bandje is 4x zo duur als het horloge!

3 likes

Als een dief met je horloge er vandoor gaat;
“Ho wacht! Het horloge mag je hebben, maar het bandje wil ik terug!!!”

3 likes

Ik moet zeggen, het past precies. Er hadden iets dikkere end link pennen in gekund maar die zitten in de rubberen band. Iets beweging nu maar maat en pin holes zijn precies goed. Voelt heel goed en solide aan.

2 likes

Het is mijn eerste horloge zonder datum weergave. Vandaag voor het eerst de datum op mijn horloge gemist, maar een greep richting broekzak loste het al weer op! Nog steeds genieten!

8 likes

11 likes

Heeft jouw horloge gepolijste schakels?

Sluit deze ook goed aan ?
want de clasp op de 1953 is echt om te janken…

1 like

Hallo @chillekasper. De originele band heb ik idd. tijdelijk vervangen. Die had ik over uit een ander INVICTA avontuur. De end-links sluiten ook beter aan en deze band is overall van een betere kwaliteit als ik de klok in de kollektie hou draag ik hem vaker op leer. Het is een echte bandenswapper :grinning: greets nitraM.

5 likes

Ik wil niet heel vervelend doen, (ik ben echt geen ivicta hater, ik vind een hommage prima) maar iedereen leek de “niet 1953 Pro Diver” te haten omdat het een kopie zou zijn van de submariner. Echter zie ik veel meer verschillen tussen de Subbie en bijvoorbeeld de 8926 new bezel dan tussen de Invicta 1953 en de originele Submariner uit 1953.
Kan iemand me nou vertellen waar de extreme hype om gaat? :slight_smile:

2 likes

95 euro.

13 likes

Maar de prijzen zullen wel omhoog gaan met de extreme vraag toch? Daarbij zijn de andere invictas ook erg goedkoop…

Samen gekocht met HF vrienden

12 likes

Er zijn ook duurdere Invicta’s maar zoals met alles in het leven gaat het niet om de prijs maar de weg van de aanschaf en het verhaal erachter. Deze 1953 heeft een mooier verhaal dan de Seamaster die ik gewoon in de winkel kocht.

3 likes

Wat zou een 1953 nu opbrengen?
Wie bied ?
Heb er nog geen te koop zien staan hier toch?

Buy the Hype, sell the news.

Voor mij was het de gezamenlijke actie, prijs en iets anders dan een G-Shock om te dragen als dat nodig is.

1 like

Simpel;

  • 95 euro
  • prachtig design (dank Rolex)
  • nieuw en betaalbaar en niet oud en onbetaalbaar (het origineel)
  • geen lelijke snowflake wijzers (eigen replica van zusterbedrijf)
  • gezamenlijk ingekocht en lol van
  • wel eerlijk (want eigen logo) en dus geen replica (per definitie fout gezien omstandigheden waarin die gemaakt en gesmokkeld worden, naast voordoen wat het niet is)
13 likes

ik snap dat replica fout is haha. Ik had het ook over de hommage.

1 like