Inkoopactie Invicta Pro Diver 1953 ref. 31290 (update in post 2236)

En jouw Chillekasper :ok_hand:

Nu een mooie soepele band met curved ends gescoord voorlopig blijft hij hier op.

Ik ben er ook blij mee mannen, bedankt @Chillekasper en @KoningKlok!

9 likes

Die invicta heb je zeker gekocht om niet op te vallen. Rolex sub no date is toch beeldschoon.

1 like

Anders… wilde een horloge om zoals vorig jaar naar de tropen te vliegen. Dan heb ik liever geen rolex om.

En soms ga ik klussen.

1 like

Met die invicta hoef jij je geen zorgen meer te maken :joy:

Daar is die Invicta ideaal voor

Ik vind het oprecht een fijn horloge hoor. Afgelopen dagen draag ik m best veel. Ook omdat ik het niet heel fijn vind om met de stalen band te deskdiven.

3 likes

Het kan aan mij liggen maar wat maken wat krassen uit op de clasp?

2 likes

Ik ram vooral de tafel/bureau met die gesp. Ik draag de sub ook graag op Everest band van rubber.

Wat een gezeik van sommigen hier. Ja het is een slap aftreksel van een BB58. Who cares, voor 95€ is dit mijn klus/vakantie/afraggen/klus horloge.

En hij is accurater dan m’n Speedmaster…

Thanks @Chillekasper voor de leuke actie!

6 likes

:joy:

Mijn sub loopt +1 a +2. Invicta +4. Helemaal prima.

Speedy +4 Invicta tot nu to -2 :open_mouth:

En dit is m’n enige klok met een schroef kroon :smile:

Het is een slap aftreksel van de rolex sub uit 1953.

De Tudor is een hommage van de 1958 wat weer een hommage is van de rolex sub 1953.

3 likes

OK - heb sowieso niks met Rolex dus ik heb er geen verstand van. Doe mij maar een Invicta.

3 likes

Ik ook niet, wou je alleen opvrolijken.

3 likes

Rolex gaf zn troep aan Tudor, die er weer horloges van maakte.

Effectief is Tudor dus de afdankertjes van Rolex.

2 likes

Het is eigenlijk wel bijzonder, vroeger was er de dialoog Omega/Rolex, maar tegenwoordig doet Omega helemaal niet meer mee. Nu is het Invicta/Rolex met Tudor als lijdend voorwerpšŸ˜€.

9 likes

Omega speedmaster betaal je grofgeld voor een saffier glaasje. Boeven zijn het.

Wat een gezeik weer over wat een horlogeliefhebber wel of niet mooi en leuk vind.
Er zijn hordes liefhebbers die geen duizenden euries aan een Omega of Rolex uit willen of kunnen geven en blij zijn met een superdeal zoals deze Invicta 1953 zoals ondergetekende.
Wimm1

P. S.
Nogmaals dank voor het organiseren van de inkoopaktie.

17 likes

Lekker het origineel aanschaffen dan !

11 likes