Inkoopactie Invicta Pro Diver 1953 ref. 31290 (update in post 2236)

Volgens mij maakt het niet veel uit maar is er 1 dichter bij de lens.

Maar de rolex heb ik gekocht omdat ie betrekkelijk compact is.

2 likes

:kissing_heart:

Daar kom ik (afgezien van af en toe een ā€˜zijsprongetjeā€™, dat velen op dit forum maken) normaliter ook. En deze Invicta maakt het, zo is me zojuist gebleken, wel heel eenvoudig om topics over dit merk in het vervolg te passeren. Nou, nu ben je vast gerustgesteldā€¦ :slightly_smiling_face:

1 like

Wat een mooie woorden @RLC! Ik sluit me daar bij aan, met als toevoeging lof voor @KoningKlok!

12 likes

Inderdaad! Zonder @KoningKlok was dit niet mogelijk! :slight_smile:

5 likes

En jouw Chillekasper :ok_hand:

Nu een mooie soepele band met curved ends gescoord voorlopig blijft hij hier op.

Ik ben er ook blij mee mannen, bedankt @Chillekasper en @KoningKlok!

9 likes

Die invicta heb je zeker gekocht om niet op te vallen. Rolex sub no date is toch beeldschoon.

1 like

Andersā€¦ wilde een horloge om zoals vorig jaar naar de tropen te vliegen. Dan heb ik liever geen rolex om.

En soms ga ik klussen.

1 like

Met die invicta hoef jij je geen zorgen meer te maken :joy:

Daar is die Invicta ideaal voor

Ik vind het oprecht een fijn horloge hoor. Afgelopen dagen draag ik m best veel. Ook omdat ik het niet heel fijn vind om met de stalen band te deskdiven.

3 likes

Het kan aan mij liggen maar wat maken wat krassen uit op de clasp?

2 likes

Ik ram vooral de tafel/bureau met die gesp. Ik draag de sub ook graag op Everest band van rubber.

Wat een gezeik van sommigen hier. Ja het is een slap aftreksel van een BB58. Who cares, voor 95ā‚¬ is dit mijn klus/vakantie/afraggen/klus horloge.

En hij is accurater dan mā€™n Speedmasterā€¦

Thanks @Chillekasper voor de leuke actie!

6 likes

:joy:

Mijn sub loopt +1 a +2. Invicta +4. Helemaal prima.

Speedy +4 Invicta tot nu to -2 :open_mouth:

En dit is mā€™n enige klok met een schroef kroon :smile:

Het is een slap aftreksel van de rolex sub uit 1953.

De Tudor is een hommage van de 1958 wat weer een hommage is van de rolex sub 1953.

3 likes

OK - heb sowieso niks met Rolex dus ik heb er geen verstand van. Doe mij maar een Invicta.

3 likes

Ik ook niet, wou je alleen opvrolijken.

3 likes