Inkoopactie Invicta Pro Diver 1953 ref. 31290 (update in post 2236)

Een dag vrij van de baas, niet op het werk moeten verschijnen en ook geen thuiswerkarrest c.q. ophokplicht, dus ff knutselen aan mijn nieuwe aanwinst…:ok_hand:t3:

13 likes

Op rubber is die ook heel leuk. Misschien toch maar 1 bestellen.

Mooie band, welke is dit?

Ik weet het niet zeker. Heb 'm hier op horlogeforum overgenomen.

1 like

Nieuwe rubber is binnen.

Metamorfose zeer geslaagd. Geen stof magneet en lekker soepel rubbertje. :+1:

6 likes

Zo te zien toch wel behoorlijk uitgeschoten met het aardappelschilmesje :sunglasses:

2 likes

Daar heeft de nagel van het kruis gezeten.

22 likes

Kan maar 1 likje geven!!! :joy::sunglasses::heart_eyes::grinning:

2 likes

Ongelukje op het werk bij voorbereiding Pindakaas.

Bam. Dit is wel de grap van de dag!:+1:

2 likes

Met de spijkers van van Leeuwen, hangt hij hier al eeuwen!

2 likes

Volgende keer met pleister.
:rofl:

1 like

Hij loopt NIET gelijk!!!
Ik heb hem nu een dag gedragen, daarna een nacht niet, en weer een dag gedragen. Al met al zijn we ongeveer 32 uur verder. Conclusie : hij loopt na 32 uur +2 seconde. Daar worden we toch helemaal vrolijk van?

6 likes

Na 7 dagen dragen 24 seconden achter! Dus hier wordt ook zeker niet geklaagd

1 like

Hier mijn van een ‘eerste eigenaar’ overgenomen exemplaar ook zojuist ontvangen. Vooral veel value for money volgens mij. Meteen maar even op een leren bandje geknoopt, niet gek volgens mij.

8 likes

Na aflevering gelijk gezet met mijn gsm tijd en nog steeds op de seconde gelijk. 16 uur dragen en 8 uur op het nachtkastje. :smile:

3 likes

Ja dat krijg je met mijn naam. Met heilige naam zoals Maria, Jozef, Mozes en Jezus kan je wel verwachten op grappige bijval. Ben al lang aan gewend. :+1:

Prachtig bandje, waar bestel je zoiets?

eBay verkoper strapsonly6737.

3 likes

Zo lang jouw voornaam geen Peter Jan is, zal het wel meevallen met al die namen.

1 like