Inkoopactie Invicta Pro Diver 1953 ref. 31290 (update in post 2236)

Na aflevering gelijk gezet met mijn gsm tijd en nog steeds op de seconde gelijk. 16 uur dragen en 8 uur op het nachtkastje. :smile:

3 likes

Ja dat krijg je met mijn naam. Met heilige naam zoals Maria, Jozef, Mozes en Jezus kan je wel verwachten op grappige bijval. Ben al lang aan gewend. :+1:

Prachtig bandje, waar bestel je zoiets?

eBay verkoper strapsonly6737.

3 likes

Je moet maar zo denken, een heidense naam als Satan is ook niet alles…:smiling_imp::wink:
[al moet ik toegeven niemand te kennen met die naam, behalve Satan zélf dan]

1 like

Zo lang jouw voornaam geen Peter Jan is, zal het wel meevallen met al die namen.

1 like

Lijkt me meer een dierennaam, goed bedoeld dan, :relieved:

Op Hirsch hagedis… dit wordt m !

5 likes

Precies. Dan nog liever Satan… :sunglasses:

1 like


Bij een horloge van € 95 voelt het toch minder erg wanneer je naast je boodschappenfiets een horloge op de stoep ziet liggen dat wel heel erg lijkt op wat je op de pols hebt. Had, dus. En uiteraard met het glas omlaag.

7 likes

Zonde…hoe is die van de pols geraakt?

Balen zeg. Gisteren had ik de mijne even kennis laten maken met de hoek van de tafel maar gelukkig geen schade. Ik dacht toen wel, wie zou er als eerste een foto posten met schade.

Tijd voor een skx glaasje.

Toen nog niet op NATO dus? :scream:

Mijn all-original Invicta werd dus net iets meer waard :sunglasses:

Balen joh. Nieuw saffiertje erin?

1 like

Maar uw Invicta tikt gewoon door? :sunglasses:

De mijn loopt blijkbaar soms wat sneller, dan weer wat langzamer. Sinds binnenkomst elke dag om de pols gehad en nu 14 seconden in de plus :star_struck:

Maar de stoep is dan ook geen ravijn :rofl:.

4 likes

Kak

U kent uw klassiekers!

1 like

Jammer, nu heb je wel een reden om het horloge te modden met een saffierglaasje; die van de SKX passen op dit model dus al bij al kan je er toch nog iets moois van maken zonder veel te spenderen

31.5mm als ik me niet vergis, misschien dat je toch voor een 2mm glaasje kan gaan aangezien 3mm nét te dik gaat zijn (tenzij je een vintage look wil behouden)

Heren, dank voor het medeleven en de tips.
Voorlopig blijft 'ie even zo, op de band na (het pennetje van de gesp was naar de binnenkant geschoten).
Vind het nu nog niet al te storend, teken dat 'ie wordt gebruikt.

4 likes