Inkoopactie Invicta Pro Diver 1953 ref. 31290 (update in post 2236)

giphy

1 like

P1011865

6 likes

Met bandje no. 6 aan de kast :rofl: maar oké mannen nu iets anders geswapt !! Heeft een van jullie het originele glas al vervangen voor een klassieke plexi-dome ?? Of is saffier ook mogelijk ? Graag jullie deskundig advies…
Laat maar zien die 1953 met plexi-dome / acrylaatglaasje :sunglasses:

6 likes

Ik wil hem graag in de toekomst aanpassen, dus ben ook benieuwd of iemand dit al heeft gedaan. :slight_smile:

Op TZ-UK zie ik heel wat mods langs komen. Bij Dagaz kan je een single domed saffier kopen wat er mooi op de 1953 staat.

Het nadeel van plexi is dat de waterdichtheid niet meer gewaarborgd is.

1 like

Ben zeer benieuwd hoe die staat met plexi glas, denk dat het ‘m goed staat :wink:

Weet iemand nog een andere verkoper? Hier zijn ze uitverkocht en ik weet niet of dat die “special for Rolex” ook zo goed aansluiten.

Alvast bedankt.

1 like

Wachten in de auto voor de AH. Pfff, wat een ellende. Fotootje dan maar

9 likes

Veni vini foetsie in no time! Voor (minstens) € 159,–.


Waarschijnlijk een aanschaf via dit forum.

1 like

Het is mooi weer in Sleen, je kunt ook naast de auto gaan staan en je 1953 showen hè :wink:

1 like

Je kunt toch bij de bakker op het terrasje gaan zitten? Of op het stenen muurtje bij de makelaar?

1 like

Erm en Sleen. Centrum van de wereld.

woutersweb

@andrepost
Uit de wind bijna 29Ç
Pff.
@anon33714818EV
Terras van de bakker is dicht (corona) en het muurtje bij de makelaar is zo eenzaam.
Vrouwlief stond 10 minuten in de hete zon voordat ze naar binnen mocht. Om dan in de schaduw om de hoek te gaan zitten vond ik ook weer zo niet relatie correct.
:grinning:

2 likes

… en de auto heeft airco.

1 like

En zij weet waar je bent.

Rob

1 like

Omdat het gekochte rubberen bandje geen 20 mm bleek, gelijk toen maar een paar leren bandjes aangeschaft. Vandaag de tijd genomen er eentje van aan de Invicta te hangen. Zit goed en ik blij :hugs:
Het rubberen bandje mag vertrekken (omdat ik geen horloges heb met 22 mm lugs), maar helaas kan ik het hier (nog) niet in de betreffende rubriek aanbieden…

6 likes

Heb je niet gezien dan, na de lancering Space Ex (etc) even duikje nam richting Sleen?

Ziet er strak uit. Klassieke klok met klassiek leder. Prima combinatie

1 like

Nee helemaal gemist. We zijn in Sleen te druk bezig met ontwikkelen van ons eigen ruimtevaart programma. SleenSpace. We hopen volgend jaar onze eerste bemande vlucht te maken van het terrein van Boer Harms.
Uiteraard geheel met behulp van carbiet

2 likes

Tja, dat kan ik mij helemaal voorstellen.

:joy: