Inkoopactie Invicta Pro Diver 1953 ref. 31290 (update in post 2236)

We plannen dat binnen 5 jaar een bemande vlucht naar de zon kan plaatsvinden vanuit Sleen. Iedereen zegt dat zoiets niet kan. Dat de zon veel te heet is maar we gaan gewoon s’nachts.

12 likes

Ik ben voor een double domed saffier gegaan, met facet aan de zijkant (SKX specs).

image

In een woord… Lekker :yum:

5 likes

Ook wel mooi, met grijs rubbertje

1 like

Zeker. Misschien een fotooje van de zijkant gezien ? De saffiertjes die ik heb gezien staken een stuk boven de kast uit.

Ja, Daniel Lohues zong er al over:

Met vleugelties van keersevet
Vlieg ik naor de zunne
Ik weet zeker da’k ’t red
Want ik wul weer umme
Met ’n kop vol zunlicht

Read more: https://muzikum.eu/nl/123-10271-144417/daniel-lohues/prachtig-mooie-dag-songtekst.html#ixzz6O7mI9vDQ

@kwartvoortwaalf Klopt, de plexi of plexi-like saffier (Vintage TopHat) stak er te ver bovenuit. Bij het dikke TopHat saffier werd het gewicht ook te veel (top zwaar :smile:)

De standaard double domed was net hoog genoeg om het vintage karakter te geven, zonder dat het teveel van het goede werd.

6 likes

Ziet er gelikt uit. Valt best mee deze.
Mooi gedaan. Complimenten

1 like

Zegt eigenlijk alles over deze dag, mijn forumvrienden de de Invicta 1953.
Een verdraaid mooie dag !!

3 likes

8 likes

Wat kost zo iets incl montage?

1 like

Ik heb nog zo’n set van deze in zwart (extra gekocht)

1 like

Ik zou een pakje Vanille-ijs meenemen. Kun je een beetje afkoelen als het rondje om de zon net te lang duurt en hij al opkomt.

Hebben we rekening mee gehouden. We kunnen de ramen openzetten als het te warm wordt

3 likes

Glas zit rond de 4 tientjes, afhankelijk van waar je het koopt. Montage is redelijk makkelijk zelf te doen als je een pers hebt. Horlogemaker zal er wellicht een paar euro voor vragen, zoveel tijd kost het niet.

Idd. iets hoger, kan ie wel hebben :grinning: heel fraai Marco.

Mooi ! :star_struck:

Skol my brothers!

11 likes

Skol (goede serie Vikings)

1 like

De inkoopactie via dit forum is helaas voorbij. Het horloge is bij Invicta nog te bestellen voor €145,- Maar als je op dit forum of Marktplaats goed zoekt, moet €95,- ook lukken :wink:

Hoewel de meegeleverde band mij meeviel, heb ik een rubberen band aangeschaft, zo eentje, die hier al meerdere keren is vertoond. Wat een fijne band is dat, zeg!

En aan de pols:

Bedankt voor het kijken!

12 likes