Inkoopactie Invicta Pro Diver 1953 ref. 31290 (update in post 2236)

@Omanido gisteren is onze zoon Siem gezond en wel ter wereld gekomen! :star_struck:

2 dagen te laat, maja hij had natuurlijk nog geen horloge…

23 likes

Gefeliciteerd, je hebt hem gelijk een horloge gegeven om dit probleem te voorkomen?

1 like

9 likes

@KeesR: man! Van harte gefeliciteerd met jullie zoon!! Wil je ook mijn felicitatie én bewondering overbrengen aan de moeder van het jochie? Een vrouw, die een kind baart, daar kan ik maar niet over uit! Wat een ongelofelijke heldinnen zijn dat toch. Je ziet ze keihard werken, het moeilijk hebben en dan …, de vreugde van de geboorte!! Een dikke brok in m’n keel als ik daaraan denk! Wens haar geluk met haar kleine en een voorspoedig herstel toe!

Maar ja, net vertelde mijn lief, dat ze bij het parkeren weer een kras erbij heeft gescoord. Dag respect!

4 likes

Gefeliciteerd @KeesR en vrouw met de geboorte van jullie zoon! Geniet van de eerste kostbare momenten. Herinneringen zijn onvervangbaar en het cliché is waar, de tijd vliegt voorbij.

1 like

Gefeliciteerd!
Heel veel sterkte de komende tijd en hou ze de komende tijd ver bij je horloges vandaan. Die maken anders misschien een snoekduik en dat komt glas en/of uurwerk niet ten goede (ja, ik heb ervaring daarmee).

Voor de kleine, begin klein, zo’n snoephorloge. 2x per dag de juiste tijd en nog lekker ook.

1 like

10 likes

Ik mis toch de klik met mijn 1953… hij gaat toch in het blauwe gedeelte…

Wil eerst nog iemand de kans geven die misschien achter het net gevist heeft met de actie.

PB voor overname

Morgen maak ik een blauwtje aan.

1 like

@Colacoca zie hierboven :+1:

2 likes

Toch mooie mensen hier op horlogeforum, :+1::+1::+1:

5 likes

Kwam nog wat tegen in een doosje onderdelen.
Vintage klok, dan ook een vintage band.
Draagt goed en die bicolor staat 'm goed.

!

21 likes

Dubbel fake Rolex?

2 likes

:grin::grin::grin:

Geen dank :smile:

Toch weer aan 't swappen gegaan. Omdat de Invicta een ‘grover’ horloge is dan een Seiko van me, heb ik het leren bandje van de Invicta aan de Seiko gedaan en de Invicta voorzien van een nmm meer bijpassend, dikker en stoerder, bandje


Viel me op dat de uurwerkjes erg op elkaar lijken (alleen mist de Seiko een juweeltje)

7 likes

Nu af…

8 likes

Kosten inclusief verzending vanuit het land van Boris Johnson: net boven de € 40,-- voor twee stuks. Gescoord op eBay, bij een verkoper die zoiets heet als Web Duk Limited (strapsonly). De band: curved end of zoiets.

Edit: op eBay heet het winkeltje: strapsonly.

2 likes

Al die bandenwisselaars maken mij toch nerveus :joy:
Alhoewel de standaard band mij goed past, misschien toch voor de zomer een silicoon of rubberen exemplaar, met vlindersluiting.
Wie o wie heeft al ervaring?

p.s. een paar tientjes is wel de max voor dit barrel :scream:

p.s. 2 grapje, nog steeds super lol met dit uiterst accuraat horloge….

2 likes

Heb hem zelf op een Tropic van Zuludiver gezet. Vandaag binnen gekomen en staat hem toch goed al zeg ik het zelf.

14 likes

Heb ik er ook op zitten en kan hem aanbevelen

1 like