Inkoopactie Invicta Pro Diver 1953 ref. 31290 (update in post 2236)

Is ook een Seiko uurwerk wat er in zit, dus dat je enige gelijkenis ziet kan wel kloppen…

2 likes

Heb dezellfde vandaag binnen gehad…

Mooi bandje. Stinkt wel flink!

Beroerde foto.

4 likes

Lekker hoor! Zie zojuist dat ik mijn vintage tropical rubber ook heb binnen gekregen. Ga m’n morgen gelijk bevestigen :+1:t2:

Edit: @Ruud

4 likes

Die stank heb ik nog niet kunnen ontdekken. Wellicht is verlies van geur niet een van de symptomen die je in deze tijd wilt hebben :face_with_monocle:

Met alle respect, als ik ga wisselen moet het wel een " curved" band worden, ben verder niet moeilijk :scream:

1 like

Haha ik ruik ook niks vreemds?

Straks maar eens deze vintage tropical rubber erop zetten :+1:t2:

11 likes

Op een vintage tropical rubber, vind het heerlijk dragen. Deze gaat er voorlopig niet af :sunglasses:




10 likes

Was ie niet met curve ends verkrijgbaar? Sluit mooier aan.:+1:

Ik werd te laat actief op dit forum om een graantje mee te pikken met de aankoop dit klokje, maar mocht iemand een gaaf exemplaar voor een al even gave prijs van de hand / pols willen doen, dan houd ik me aanbevolen. Kan nog mooi voor de vakantieperiode.

Moet eerlijk zeggen dat ik niet gekeken heb naar curved ends. Desalniettemin draagt dit veel lekkerder dan de meegeleverde stalen band :smile:

Klopt.

Vintage tropic hebben altijd rechte bandaanzet… dus vind het minder relevant zelf.

1 like

Helemaal mee eens.:+1:

1 like

Beste Tinuske,

Je mag mijn Invicta exemplaar met als extra de rubberen band wel overnemen voor € 100 + evt Verzendkosten.

Groet

Jan Aart

2 likes

Bovenstaand berichtje had uiteraard een pb moeten zijn…foutje dus.

2 likes

Jij bent echt een goed mensch!!

2 likes

Je moest eens weten.

Zo een onbewust foutje levert trouwens wel reacties op😀.

2 likes

Mijn Invicta diver 1953 heeft vandaag een personal-touch gekregen. Was ook niet zo moeilijk. De factory-brush op de kast en horlogeband zagen er cheapy cheapy uit. Met de bekende CapeCod doek de matte brush voorzichtig gaan poetsen tot een mooie gloss-patina. Ook de lugs niet vergeten. Geeft de klok meer body en uitstraling, iets meer patina naar mijn persoonlijke idee :sunglasses:

9 likes

Ik wil ook een zo’n bandje voor op mijn Invicta maar waar kan ik die vinden? Heb al diverse sites bekeken maar voor mijn polsen zijn deze wel erg kort of gewoon te kort…

Besteld op Watchgecko, je hebt 20mm lug width nodig. Hierbij de link: https://www.watchgecko.com/vintage-tropical-style-rubber-watch-strap-by-zuludiver