Inkoopactie Invicta Pro Diver 1953 ref. 31290 (update in post 2236)

Daar ga eens even kijken, thnx!

1 like

Dat gaat het ook niet worden, de grootste maat voor 20 mm is 19 cm…

Voor de liefhebbers staat er een in blauwe deel.

Vraag prijs 135€

Misschien dat je ze een berichtje kan sturen om te kijken wat ze voor je kunnen betekenen hierin?

Ook een optie, ik ga informeren.

1 like

Wat is de omtrek van je polsen dan? :thinking:

Mooi resultaat, misschien moet ik dat ook eens gaan doen! :smiley:

Hoi @Chillekasper, daar krijg je geen spijt van :rofl: foto’s spreken voor zich de klok poremt veel beter zo. Ook de vouwsluiting niet vergeten :grinning:

7 likes

Is zeer geslaagd!

Heb vanmiddag om het helemaal fout te maken even een Invicta bi-colour bandje geprobeerd. :scream:
Daarna toch maar wat zwart leder, en het is weer een totaal andere belevenis. Wat een lol!

4 likes

Kan ie best hebben nu nog een gouden schroefkroon en je hebt een puike pro-diver Bi-colour…alles mag met deze klok :smiley:

2 likes

Er moet binnenkort een invicta inkoopactie topic deel 2 komen, terwijl de actie al maanden geleden is! lekker bezig😃

1 like

Hoe was dat?

Gewoon een nieuw horloge. :hushed:

Ik stem voor deze!

2 likes

Eerlijk gezegd kreeg ik het bi-colour bandje maar voor de helft bevestigd :scream: Komt door die vervelende laatste schakel.
Uiteindelijk zag het er ook niet uit, maar een zwart leren bandje is wel zo comfortabel, en lukte mij wel !

1 like

Yeah, gebak en ranja voor iedereen. Ik heb truslevel 2 ontvangen. Gelukwensen en kaartjes via forum graag.

3 likes

Kasper, heb jij nog ergens een 9210 of een 8114 in de aanbieding? Of iemand anders?

Waarschijnlijk ben je morgen TL3. Die stap is heel klein.

Pfff. Weer gebak. Ik groei dicht

1 like