Inkoopactie Invicta Pro Diver 1953 ref. 31290 (update in post 2236)

14 likes

Dit was bij mijne ook. Hoort bij de prijs.

2 likes

Dat is normaal, als je hem draagt :wink:
Alleen als de eindlinks net zo lang zijn als de lugs, heb je dit niet :sunglasses:

Mooie! :ok_hand:t2:

1 like

Ik had dus gevraagd of dat dit hoort en of het misschien nieuwigheid is.
Daarop kreeg ik dus een mail om het horloge terug te sturen.
Ik ga er dus vanuit dat het niet hoort. :wink::thinking:

Komt dik in orde, men leest hier heus wel mee :joy:

1 like

Deed mijne ook. Jij verwacht duidelijk veel voor je 95 euro :sweat_smile:

Ik ben alvast blij dat de mijne weg is. Horloge deed me nix.

5 likes

Nee zeker niet. Dat het uurwerk minder is en de kwaliteit van de band enz. snap ik.
Maar als ik een goedkope nieuwe auto koop verwacht ik ook dat ik de deur open en dicht kan doen zonder dat die klemt.

1 like

Dat is een functioneel probleem. Dit is dat niet.

3 likes

Is er hier iemand al aan het modden geslagen? Mijn bezel insert is door omstandigheden flink naar de haaien gegaan dus ik zou er graag een nieuwe opsteken, maar ik heb geen idee waar ik dat moet vinden. Ik koop ook nooit bezel inserts (buiten voor m’n Vostoks) dus is het nogal moeilijk voor mij om te weten wat betrouwbare handelaars zijn voor dit soort zaken. 't Moet trouwens zeker niet dezelfde insert zijn, alles wat er een beetje bij past zou al goed zijn.

De outer diameter is 38.6 mm en de inner diameter is 31.5 mm.

Ik heb al naar Invicta zelf gestuurd om te vragen of die mij geen bezel insert konden sturen maar die lieten weten dat ik binnen drie maanden een bezel kon krijgen voor 49 euro, dus ja…

Of moest iemand toevallig aan het modden zijn gegaan en nog een bezel(insert) hebben liggen: ik neem die graag over voor een deftig prijsje.

Ik ben erg benieuwd wat voor omstandigheden dit waren en hoe de insert er nu uitziet!

Helaas kan ik je niet helpen maar ben zeker geïnteresseerd in een andere insert dus ga dit even volgen.

Geduld, :wink: komt helemaal goed.

Zet mij horloges altijd gelijk met de Watchville app. Die geeft ook zijn eigen afwijking ten opzichte van de atoomtijd aan. En dan controleer ik af en toe wat de afwijking van het horloge is, na een dag, of na een paar dagen.

Welke jubilee is dit?

Kek ding voor het geld hoor!

18 likes

Vandaag m’n Invicta maar weer eens om de pols geslingerd :+1:t2:

7 likes

nice

Lekker klokje
image

7 likes

Maar uw Invicta tikt gewoon door?

Ja, sterker nog: vóór de val was hij 11 sec/dag te snel, nu zijn het er 8.

3 likes

Dat was dus een corrigerende tik.

5 likes