Inkoopactie Invicta Pro Diver 1953 ref. 31290 (update in post 2236)

Straks ff de tuin in met de '53.
Zorgeloos aan de slag…

10 likes

6 likes

Sinds binnenkomst en banden wissel niet meer van de pols gegaan, loopt goed op tijd (nog geen volle minuut afwijking kunnen constateren), de lume redt zich prima in de avonden. Nog steeds gewoon heel blij mee :grinning_face_with_smiling_eyes:

15 likes

– 12 seconden in 24 uur. :grin:

5 likes

Dat is dan een relatief matige… voor een 95 euro automaat natuurlijk nog steeds heel goed :slight_smile:.

1 like

Inmiddels heb ik de mijne nu een week of twee, drie aan de praat. De eerste dagen een lichte plus , maar na verloop van tijd een minnetje van 5 secondes / 24 uur. Dat bleef stabiel, totdat ik het horloge 's nachts met het glas naar beneden weglegde. Het minnetje van overdag werd gevolgd door een plusje van 's nachts en dat bij elkaar zit het horloge nu op een vrijwel exacte gelijkloop, alsof het een Rolex is! Jongens, wat een lol, dit horloge!!

11 likes

Gouden tip! :sunglasses:

1 like

Het is een Rolex, alleen beter want het originele ouwe lijk uit 1953 haalt deze specs niet…

4 likes

Zoals gezegd; de tweede was voor mijn pa. Vroege vaderdag gisteren. Helaas heet het model niet “1940”, maar hij is er blij mee :star_struck:

28 likes

Geweldig Vaderdagcadeau !!

2 likes

Maar ff op staal gegooid.
Mooi hoor. Nou lijkt het net zo’n duikhorloge van Rolex, maar dan wèl waterdicht en met schroefkroon en met betrouwbaar caliber en met zichtbodem en met een normale prijs. Nou ja normaal, gewoon niet duur eigenlijk…

12 likes

Mooie prijs €195,-

Volgende week weer tropisch weer, dus er maar vast een passende NATO op geslingerd.

5 likes

Al een ruime week met een plexiglaasje ,en blijft goed waterdicht :grinning:1E07F66F-0D7D-4BF1-96A4-C3A9A0112E6C

14 likes

Waarom? :scream:

ziet er beter uit zo :sunglasses:

1 like

Heb uw tip toegepast, mijn horloge liep aanvankelijk een paar seconden per dag voor, maandje later paar seconden achter, en nu met het om en om wegleggen precies gelijk! :sunglasses:

en over plexi of niet kunnen we twisten, wacht nog op de eerste held die er een datumvenster in vonkt :scream:

2 likes

Wow!
(Overigens: de tip is afkomstig van Rolex, hoewel niet bedoeld voor Invicta blijkbaar ook toepasbaar voor de armsten en geringsten onder de horloges!)

1 like

Die van mij mag weg voor de helft :joy:

1 like

Sja, want eigenlijk maakt Rolex ook echt van hele andere krachten gebruik om hun uurwerk te laten lopen :joy:

1 like