Inkoopactie Invicta Pro Diver 1953 ref. 31290 (update in post 2236)

Me too.

Kun je de mijne ook doen ?
En Jezus wil ook …

Heren, we gaan toch geen uniek horloge verkloten ?
I.m.h.o. is dit net ziets als een plastic spoiler op een Porsche plakken :scream:

p.s. als jullie dit gaan doen zet ik die van mij in het blauwe gedeelte :joy:

1 like

Ik zou het best willen doen, maar ik vind het al eng genoeg om mijn eigen horloge te verprutsen. Als ik die heb gedaan (waarschijnlijk pas na mijn vakantie, dus ergens 10-8) durf ik het misschien. Ik gok dat jullie vast iemand kunnen vinden die het eerder kan doen.

1 like

:disappointed_relieved:

Ik doe het morgen wel even voor u!
Geen garantie :scream:, maar een bandje verwisselen lukt mij al redelijk aardig dus dit……?

3 likes

Blijft een schitterend model en ook de uitvoering, op het wat te grote logo en de iets te overdreven vintage “verkleuring” na, lijkt ook schitterend.
Voor een dergelijke prijs zou ik alsnog bijna overstag gaan.
Betere beater lijkt er niet te zijn.

3 likes

Voor de geinteresseerden, ik heb nog een ongedragen exemplaar liggen, hoef er geen winst op te maken. Beetje te lui om een advertentie te maken :shushing_face:

1 like

even uit interesse: weet iemand of er een datumschijf in de 1953 zit? ik vermoed wel, aangezien dat volgens mij bij alle NH35’s zo is, en ik me heb laten vertellen dat er wel een “ghostdate” stand is in de kroon…heb zowel een 1953 als een great wave dial incoming, maar die laatste heeft wel een datumvenster…

1 like

Stuur eens een foto van die great wave?

Is dat niet de Great wave of Kanagawa dial?

4 likes

Dat is ook een mooie!

Deze dus. En de lume is ook wel een ding:

11 likes

Moet je nou zien! € 190,-- voor een tweedehandsje.


De verkoper zou toch niet een van ons zijn???!!!

1 like

Goed prijsje. Is er 31/07 nog 1 op ebay gegaan voor 255.

3 likes

Oh, jawel hoor…

2 likes

Dit exemplaar is verrijkt/verkloot (doorstrepen wat niet gewenst) met d.d. safierglas :scream:

1 like

Ik had iemand die er ook naar zocht en bereid was om 300 te betalen.

Wat? Weet je zeker dat het niet iemand van de Rolex Bende is die je een loer probeerde te draaien?

3 likes