Inkoopactie Invicta Pro Diver 1953 ref. 31290 (update in post 2236)

Blijft een schitterend model en ook de uitvoering, op het wat te grote logo en de iets te overdreven vintage “verkleuring” na, lijkt ook schitterend.
Voor een dergelijke prijs zou ik alsnog bijna overstag gaan.
Betere beater lijkt er niet te zijn.

3 likes

Voor de geinteresseerden, ik heb nog een ongedragen exemplaar liggen, hoef er geen winst op te maken. Beetje te lui om een advertentie te maken :shushing_face:

1 like

even uit interesse: weet iemand of er een datumschijf in de 1953 zit? ik vermoed wel, aangezien dat volgens mij bij alle NH35’s zo is, en ik me heb laten vertellen dat er wel een “ghostdate” stand is in de kroon…heb zowel een 1953 als een great wave dial incoming, maar die laatste heeft wel een datumvenster…

1 like

Stuur eens een foto van die great wave?

Is dat niet de Great wave of Kanagawa dial?

4 likes

Dat is ook een mooie!

Deze dus. En de lume is ook wel een ding:

11 likes

Moet je nou zien! € 190,-- voor een tweedehandsje.

De verkoper zou toch niet een van ons zijn???!!!

1 like

Goed prijsje. Is er 31/07 nog 1 op ebay gegaan voor 255.

3 likes

Oh, jawel hoor…

2 likes

Dit exemplaar is verrijkt/verkloot (doorstrepen wat niet gewenst) met d.d. safierglas :scream:

1 like

Ik had iemand die er ook naar zocht en bereid was om 300 te betalen.

Wat? Weet je zeker dat het niet iemand van de Rolex Bende is die je een loer probeerde te draaien?

3 likes

De mijne gaat zeker niet weg, nog niet voor een milj… Ja, dan wel :grin::grin::grin:

1 like

Nee geloof het niet.

Voor €190 mag de mijne ook gaan hoor :joy:

Was weer zon impulsaankoop die ik nooit draag :grimacing: :rofl:

1 like

Het is gelukkig niet een heel dure aankoop. Gewoon op EBay zetten voor 150. Weet bijna zeker dat je hem zo kwijt bent.

1 like

Ja, dat is mijn advertentie.

Koper is bijzonder blij met een in nieuwstaat verkerend horloge, voorzien van saffierglas en een extra nato voor een schappelijke prijs (zoals hierboven al is aangegeven, ze gaan momenteel zonder saffier al voor meer dan € 250 weg). Blijkbaar was het erg fair, gezien de 7 “dibs” die erna kwamen…

Reden dat ik 'm hier niet aangeboden heb: de eerste die ik aanschreef vond dat ik 25% van de nieuwprijs moest afhalen omdat het een “tweedehandsje” was.

6 likes

Was dat ook maar zo bij andere merken :roll_eyes:

1 like

250 euri? Die van mij mag voor de helft weg, heb meer dan 30 horloges dus …
Echter wat een plezier heb ik gehad van dit ding, zowel de voorpret als de weken erna :sunglasses:

2 likes