Inkoopactie Invicta Pro Diver 1953 ref. 31290 (update in post 2236)

De mijne gaat zeker niet weg, nog niet voor een milj… Ja, dan wel :grin::grin::grin:

1 like

Nee geloof het niet.

Voor €190 mag de mijne ook gaan hoor :joy:

Was weer zon impulsaankoop die ik nooit draag :grimacing: :rofl:

1 like

Het is gelukkig niet een heel dure aankoop. Gewoon op EBay zetten voor 150. Weet bijna zeker dat je hem zo kwijt bent.

1 like

Ja, dat is mijn advertentie.

Koper is bijzonder blij met een in nieuwstaat verkerend horloge, voorzien van saffierglas en een extra nato voor een schappelijke prijs (zoals hierboven al is aangegeven, ze gaan momenteel zonder saffier al voor meer dan € 250 weg). Blijkbaar was het erg fair, gezien de 7 “dibs” die erna kwamen…

Reden dat ik 'm hier niet aangeboden heb: de eerste die ik aanschreef vond dat ik 25% van de nieuwprijs moest afhalen omdat het een “tweedehandsje” was.

6 likes

Was dat ook maar zo bij andere merken :roll_eyes:

1 like

250 euri? Die van mij mag voor de helft weg, heb meer dan 30 horloges dus …
Echter wat een plezier heb ik gehad van dit ding, zowel de voorpret als de weken erna :sunglasses:

2 likes

Die mensen proberen zelf een lekkere deal hier uit te slepen. Eerlijk is eerlijk. Wil je even snel iets verdienen dan kun je die 1953 nu verkopen voor 200-300 tot de nieuwe oplage uitgebracht wordt later dit jaar. :laughing:

1 like

Die nieuwe oplage gaat Invicta ook duurder in de markt zetten hoor, mark my words.

2 likes

Invicta verkoopt al jaren horloges met dit soort specs voor 75 a 100.

de napret?

1 like

125 euro, incl een panda lederen bandje :sunglasses:

1 like

:+1:

En deze

op een ander bandje

4 likes

Wat is de lug to lug (van 12 naar 6) van dit horloge?

is hij weg?

49 mm

3 likes

Dank je!

1 like

Voor mij als leek en beginner op het horloge gebied… Hoe vervang je de stalen band van de 1953? Wat voor tool('s) is/zijn handig hiervoor?

1 like

Bergeon 7767-f of 6767-f.

2 likes