Inkoopactie Invicta Pro Diver 1953 ref. 31290 (update in post 2236)

Leuk horloge alleen voor mij ook een Impuls aankoop omdat er die actie was maar heb hem denk ik 3x gedragen :grimacing:

Deze mag dus ook gaan :wink::joy:

3 likes

Niet meer van de grijze strap af te slaan

3 likes

Kan de foto niet zien

Op rubber staat ook prima :ok_hand:

6 likes

Nog steeds blij mee, heerlijk zorgeloos plezier!

5 likes

Hier ook, nu om de pols. Op rubber vind ik hem het mooist.

5 likes

Die van mij staat toch in het blauwe deel…
Heb zijn plekje in de watchwinder nodig :sunglasses:

3 likes

Dat staat ook wel netjes inderdaad. Hier op gerond leer…

4 likes

Even zijn waterdichtheid testen

5 likes

Mooie band!

2 likes

Ik geniet er ook nog steeds van :). Vandaag weer om. Heerlijke klatser om af en toe uit de doos te halen.

2 likes

:+1:t2:

6 likes

Vandaag de 1953 maar weer eens om. Vanochtend even snel op een Hirsh Mariner bandje gezet. Ik vind mooi!

9 likes

:scream:

1 like

Onder de marktprijs en onze invicta-geld zonder 1953!!! @Chillekasper wil volgens mij dat hier ook rellen uitbreken, mijn wereld stort iig in!

(Hint; sarcasm)

2 likes

Ik doe graag mensen een plezier!:joy:

5 likes

Mijn wereldbeeld kantelt op dit moment. Wie is er nu nog te vertrouwen als zelfs …

Met pek en veren door het Forum, daarna voor de leeuwen ermee, dan vierendelen en …:rofl::rofl::rofl:

Nee hoor, je akties gaan altijd gepaard met kritiek maar je blijft gelukkig wel bij jezelf.

1 like

Enige reden dat ik op dit forum zit is voor de lol en plezier. Helaas dat sommigen proberen om dit te verpesten. Hierdoor ben ik minder actief. Als mensen mij niet moeten dan verdwijn ik vanzelf wel.

5 likes

Niet doen. Hou de eer aan jezelf en blijf ventileren waar je van hou en om geeft. Kritiek is gezond maar nooit bepalend voor je mening. Het zijn de azijnpissers die denken anderen hun mening te kunnen dictiren.

3 likes