Inkoopactie Invicta Pro Diver 1953 ref. 31290 (update in post 2236)

Trek 't je niet aan en heb compleet schijt aan kritiek. Serieus, dan ga je een stuk vrolijker door het leven. De enige reden dat sommigen je uit de tent lokken is omdát jij je uit de tent laat lokken…

2 likes

Mocht er iemand 1 te koop weten. Zoonlief (15) vind t wel wat. Heb m altijd uit de invicta hoek gehouden maar deze mag wel van vaders :wink:

1 like

Is die van @Chillekasper er nog?

1 like

Nee net begrepen dat die weg is.

1 like

Tof dat je hem vooor een eerlijke prijs aanbiedt en er iemand anders blij mee kan maken!
Laat je niet wegjagen hier, je hebt heel veel mensen hier blij gemaakt met een leuk horloge voor weinig geld. Dat verdient respect!

8 likes

Gehaald als vakantie horloge, maar draag het horloge vaker als verwacht! Nu op vakantie dus 2 weken standaard om de pols!

14 likes

Bevalt hij een beetje?:innocent:

1 like

Stuur mij maar even pm als je nog zoekt.

Jij gaat helemaal nergens !

OT
I love that vintage no Mercedes Rolex feeling !!

4 likes

Heel mooi op rubber!
Waar is deze band te koop?

Pb gestuurd. Het is een Zealande band, nieuw duurder dan de invicta😄, mazzeltje via het lichtblauwe deel op het forum. Hij draagt super fijn.

1 like

Mocht iemand er nog eentje zoeken, ik heb hem 2 keer gedragen op een NATO bandje, originele band ongebruikt. 100 euro ex evt. verzendkosten. Stuur een pb bij interesse.

Ik zet het hier eerst ff neer, komende week anders ook in blauwe gedeelte.

1 like

PB gehad en een HF’er blij mee kunnen maken :slight_smile:

10 likes

Nee niet weggaan.
Je bent een prima lid. blijven dus!

3 likes

Blijf, laat je niet op de kast jagen door figuren die daar misschien plezier aan beleven.

2 likes

Onwaarschijnlijk he?! Draagt zo fijn🤗
Je foto van gisteren is wel heel mooi. Ook een Zealande band?

1 like

Als je deze band zoekt ik heb deze nog nieuw in de verpakking :+1:

2 likes

Iemand nog een exemplaar te koop? M’n neefje die 12 wordt gaat jullie eeuwig dankbaar zijn :sunglasses:

2 likes

Er staat er één in het blauwe deel

1 like